گیربکس صنعتی در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش, خدمات و سرویس )

Industrial gearbox-1
Industrial gearbox-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرک‌‎​‎‎​ صنعتی بزرگ ولی بی صاحب بی مدیریت همیشه شلوغ مگه میشه شهرک به این بزرگی فقط یک راه ورود داشته باشه همیشه خدا‌‎‌​‌​ ترافیکه جلو شهرک اکثر اوقات پلیس هست خوبه مواقعی که نیست خیلی افتضاح مدیریت داغون شهرک که برای رفاه حال کارکنانش راه های دیگه‌‎​‎‏‏ شهرک باز نمیکنه داخل شهرک جوریه ادم انگار میره افرود عوارض زمین خیلی زیاده ماشاالله

در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.

برخلاف چند نمونه از شهرک‌های صنعتی دیگر در اطراف تهران که فعالیت بسیاری از صنایع در آن متوقف شده‌ است.؛ این شهرک طی چند سال اخیر یکی از مهمترین مراکز برای تولید و گسترش صنعت بوده است.. به طوری که هیچگاه فعالیت در آنجا متوقف نشده است.. به گونه‌ای که امروزه بیش از هزار نفر پرسنل در آنجا مشغول به کار هستند. این شهرک صنعتی، در


این نوع گیربکس‌ها به دلیل است.فاده از یک چرخ دنده حلزونی با قطر زیاد به این عنوان نامگذاری شده اند. حرکت دورانی بخش حلزونی به عنوان عامل محرک یک چرخ دنده دیگر یا سایر قطعات محرک عمل می‌کند. عمده کاربرد این گیربکس‌ها در صنایع سنگینی چون مواد شیمیایی، مواد معدنی و تولید کود تعریف می‌شود. با توجه به نسبت تبدیل متفاوت این گروه، لازم است. تا انتخاب و خرید آنها با توجه به نیاز دستگاه انجام شود.

اگر می‌خواهید تجهیز مورد است.فاده شما بیشترین طول عمر و بهترین کارایی را داشته باشد، باید بیشترین دقت را هنگام نصب و در طول فرآیند است.فاده، به کار بگیرید. گاهی توجه به نکاتی ساده و بررسی‌های دوره‌ای می‌تواند به سادگی از بروز خسارت‌های جدی جلوگیری به عمل آورد.

برای خرید موتورگیربکس صنعتی نیز می توانید از طریق همین صفحه محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و یا به صورت حضوری از فروشگاه به آدرس خیابان سعدی جنوبی، جنب بانک کارآفرین، مجتمع تجاری اداری سعدی، طبقه زیر همکف پلاک / مراجعه نمایید.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد