گیربکس صنعتی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش, خدمات و سرویس )

Industrial gearbox-1
Industrial gearbox-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


در صنعت تولید فولاد ویژگی‌های مهمی چون قدرت و ظرفیت و دقت بالای گیربکس‌ها مهم تلقی می‌شوند. با توجه به ویژگی‌های ذکر شده، گیربکس‌های خورشیدی و پینیون انواع مفید این قطعات برای صنعت فولادسازی معرفی می‌شوند. با کاربری این نوع گیربکس‌ها می‌توان عملکردی پایدار و حرکتی نرم را ایجاد کرد.

آوکمن یک برند چینی تولیدکننده انواع گیربکس، موتور و قطعات جانبی است.. آوکمن از معتبرترین برندهای گیربکس‌های صنعتی با رعایت است.انداردهای جهانی محسوب می‌شود. موتور گیربکس‌های این برند دارای گارانتی ماهه و انواع گواهی نامه‌های بین المللی است.. از ویژگی‌های فنی این قطعه می‌توان به گشتاور تولیدی - نیوتن متر و قدرت -. کیلو وات آن اشاره کرد.

همانطور که می دانید موتور های الکتریکی موجب ایجاد نیروی حرکتی می شوند. این موتور ها قدرت و توان بسیار بالایی نداشته و علاوه بر اینکه گاهی اوقات نیاز کاربر را رفع می کنند، اما در اکثر مواقع نمی توان از قدرت آنها در صنایع است.فاده کرد.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان