یخساز و سردخانه صنعتی در اسلامشهر ( فروش, خدمات و سرویس )

Ice maker and industrial refrigerator-1
Ice maker and industrial refrigerator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ایجاد کارخانه‌های بزرگ و قدیمی در اطراف محور جاده قدیم ساوه همچون کیان تایر، ایران خودرو دیزل، میهن، قایق سازی و غیره، موجب جذب مهاجران جویای کار و اسکان آن‌ها در این منطقه شهری در پیش و پس از انقلاب ایران بوده‌است. نبود برنامه‌ریزی کلان در ارتباط با این میزان از مهاجرت از طرفی موجب افزایش تراکم جمعیتی و ساختمانی شده و از سویی این شهرستان را به لحاظ سیاسی و جمعیتی و اجتماعی در جایگاه ویژه‌ای در نزدیکی کلانشهر تهران قرار داده‌است.

  حضرت امامزاده عقیل (ع)از نوادگان حضرت عباس بن علی بن ابی طالب (ع) است. .بقعه او در خیابان شهید مدنی اسلام شهر واقع شده است. .بنای بقعه در مساحتی حدود متر مربع قرار دارد .پلان بنا مستطیل شکل دارای گنبدی خشتی است. .نمای بیرونی بقعه با کاشیهای معرق آبی ،زرد و فیروزه ای رنگ پوشیده شده و بر روی کاشیها کتیبه های زیادی به خط کوفی و نستعلیق کتیبه های زیادی به خط کوفی و نستعلیق وجود دارد .ضریح مشبک روی مرقد درسال در اصفهان ساخته شده و در حرم مطهر نصب گردیده است. . اصالت بنای بقعه به دوره صفویه باز می گردد و در دوره های قاجاریه و معاصر نیز مورد مرمت قرار گرفته و قسمتهایی به آن افزوده شده است. .نام این بقعه در فهرست آثار تاریخی میراث فرهنگی است.ان تهران به ثبت رسیده است.

پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهریـــــاریــــها نخستین پایگاه خبری و اطلاع رسانی در شهرستانهای غرب است.ان تهران حاصل تلاش جمعی از جوانان فعال می‌باشد.که در راستای اهداف سیاست‌های انقلاب اسلامی راه اندازی شده است.. آغاز به کار فعالیت این پایگاه در تاریخ پنجم خرداد ۸ (May, ) میباشد.


همانند هر سیستم دیگری که از اجزاء مختلف تشکیل شده است.، سردخانه‌ صنعتی هم دارای اجزاء مختلف است. که نیاز به بازدیدهای منظم و دوره‌ای دارند و انجام منظم و به موقع این بازدیدها، باعث افزایش کارایی اجزاء مختلف و در نهایت عملکرد خوب و افزایش عمر سردخانه می‌شود.

فرق دیگر تونل با سردخانه نگهداری در این است. كه در تونل، انجماد محصول در زمان كمی (مثل الی ساعت) انجام می‌شود. اگر محصول در زمان كمی منجمد نشود، دمای مغز محصول پائین نمی‌رود و نمی‌توان برای مدت طولانی آن‌را نگهداری كرد. در تونل سرعت هوا باید بالای متر در ثانیه باشد. همچنین میتوانید مقاله

به طور کلی در دستگاه های یخساز سیار، حدود % از هزینه ساخت مربوط به سیستم تبرید و حدود % نیز مربوط به بدنه دستگاه و قالب ها است.. در مورد کارخانه های یخ سازی ثابت، به دلیل نیاز به ساخت یک سازه برای نصب تجهیزات، سهم بدنه و قالب ها از کل هزینه ساخت کمی بیشتر خواهد بود.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در اسلامشهر