یخساز و سردخانه صنعتی در جنوب تهران ( فروش, خدمات و سرویس )

Ice maker and industrial refrigerator-1
Ice maker and industrial refrigerator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از محله های منطقه تهران که پیرامون یکی از امامزاده های مشهور تهران ایجاد شده و قدمتی بیش از ۵ سال را دارد. پیش از این که ساخت و ساز در این منطقه آغاز شود بیشتر تهرانی ها به منظور کشاورزی و اداره باغ ها به این منطقه مراجعه می‌کردند. امروز سه راه آذری نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده و تهرانی ها آن را به عنوان یکی از مراکز خرید در جنوب شهر می شناسند که قیمت های بسیار خوبی را برای خریداران ارائه می دهد. از نکات منفی در مورد سه راه آذری بحث کم بودن امکاناتی مانند مدرسه های مناسب می باشد که چند وقت اخیر برای بسیاری از ساکنان این مشکل آفرین بوده است.

یکی از محله های قدیم تهران که سالها پیش همانند سه راه آذری به عنوان باغات و بخش کشاورزی در جنوب تهران شناخته می شد ولی امروزه با تغییر نام به ابوذر سال‌ها است. کاربرد مسکونی دارد و یکی از مناطق بسیار مذهبی تهران قلمداد می شود. دلیل نامگذاری این محله به عنوان فلاح تحت تاثیر موسس این منطقه یعنی آقای داوود فلاح بوده که این داستان به دهه هجری شمسی باز می گردد. برخلاف باور بسیاری از تهرانی‌ها محله فلاح در منطقه قرار گرفته و بخشی از منطقه نمی باشد!

خوشبختانه در سال‌های اخیر با نگاه ویژه شهرداری و دولت به این مناطق، بودجه‌های خوبی به آن اختصاص داده شد. با این کار، علاوه بر یک بازسازی گسترده در بافت این مناطق، امکانات بسیاری نیز در دسترس مردم ساکن در آن قرار گرفت که به راحتی، با امکانات سایر مناطق شهر برابری می‌کند. هر کدام از این مناطق شامل چند محله است. که از قدیمی‌ترین محلات شهر تهران محسوب می‌شوند.


بخش خارجی چیلر سردخانه از سه قسمت کمپرسور، کندانسور و شیر انبساط تشکیل شده است.. علاوه بر این اجزا، سیستم های کنترلی مختلفی در سردخانه ها وجود دارد که ساده ترین نوع آن را در شکل زیر مشاهده می کنید. در این سیستم کنترلی، زمانی که دمای ترموستات پایین تر از دمای مورد نیاز سردخانه صنعتی باشد، شیری که قبل از اواپراتور تعبیه شده، جریان مبرد را بسته و چیلر را خاموش می کند. پس از گذشت زمان مشخصی، دمای سردخانه دوباره بالا رفته و با باز شدن شیر، چیلر دوباره شروع به کار می کند.

در سال آلبریت انیشتین و شاگردش لئو زیلارد طرح جدیدی در زمینه تبرید معرفی کردند که یخچالی با مصرف انرژی کم و بی سر و صدا بود و سازگار با محیط زیست بود. این روش در همان سال وارد دنیای تهویه مطبوع شد و امروزه هم برای خنک‌کردن هوای منازل و اماکن مختلف است.فاده می‌شود. این طرح باعث تحول شگرفی در تاریخ تهویه مطبوع و تبرید شد.

به طور کلی در دستگاه های یخساز سیار، حدود % از هزینه ساخت مربوط به سیستم تبرید و حدود % نیز مربوط به بدنه دستگاه و قالب ها است.. در مورد کارخانه های یخ سازی ثابت، به دلیل نیاز به ساخت یک سازه برای نصب تجهیزات، سهم بدنه و قالب ها از کل هزینه ساخت کمی بیشتر خواهد بود.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در جنوب تهران