یخساز و سردخانه صنعتی در شرق تهران ( فروش, خدمات و سرویس )

Ice maker and industrial refrigerator-1
Ice maker and industrial refrigerator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تقریباً از از اوایل دهه هفتاد بود که شهرداری تهران برنامه توسعه شهریه این کلانشهر را آغاز کرد و در همین راستا تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را در داخل تهران افتتاح کرده با است.فاده از این روش ترافیک تهران را به حداقل برساند. شرق تهران یکی از اصلی ترین بخش هایی بود که شهرداری تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را برای تسهیل دسترسی ساکنین تاسیس نماید. حالا با هم قصد داریم نگاهی به اصلی ترین بزرگراه های موجود در شرق تهران بیندازیم:

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، جاذبه های گردشگری متعدد و همچنین مراکز خرید و مجتمع های تجاری و اداری بسیار زیادی را در خود قرار داده اند. از جمله مهم ترین مراکز خرید موجود در این محله ها می توان به مجتمع تجاری آبان، مجتمع تجاری صدف، مجتمع تجاری کیش، پاساژ میلاد قائم، مرکز خرید شکوفه، مرکز خرید کساء، مجتمع خرید هزار چین، متجمع تجاری پانوراما، و بسیاری دیگر از پاساژ ها و مراکز خرید اشاره کرد. 

محله های شرق تهران وسعت بسیار زیادی را از پایتخت در بر گرفته اند. همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، شهر تهران، شهری پهناور و وسیعی می باشد که مناطق بسیار زیادی را در درون خود جای داده است.. محله های شرق تهران  از جمله جاهایی است. که با شناخت با آن ها می توانید با بهترین و خوش آب و هوا ترین مناطق پایتخت آشنا شده و از آن ها دیدن کنید. در مطلب زیر، همه چیز را درباره محله های شرق تهران و همچنین معرفی تمامی آن ها پرداخته ایم. برای آشنایی بیشتر ادامه مطلب را مطالعه کنید.


فرق دیگر تونل با سردخانه نگهداری در این است. كه در تونل، انجماد محصول در زمان كمی (مثل الی ساعت) انجام می‌شود. اگر محصول در زمان كمی منجمد نشود، دمای مغز محصول پائین نمی‌رود و نمی‌توان برای مدت طولانی آن‌را نگهداری كرد. در تونل سرعت هوا باید بالای متر در ثانیه باشد. همچنین میتوانید مقاله

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

نوع دستگاه یخساز بسته به نوع است.فاده ای که می خواهیم از یخ بکنیم متفاوت می باشد. در واقع نوع است.فاده از یخ است. که تعیین می کند برای یک هدف خاص کدام دستگاه یخ ساز مناسب می باشد. به عنوان مثال برای مناطق گرمسیر از بابت زمان نگهداری یخ معمولاً یخ های قالبی مورد توجه قرار می گیرند چرا که مدت زمان طولانی تری می توان یخ را حفظ کرد. از طرفی برای خنک کردن یک محصول خاص مثل لاشه مرغ یخ پولکی یا یخ پودری گزینه مناسب تری می باشد چرا که با افزایش سطح مقطع یخ در تماس با محصول (سطح تبادل) فرآیند انتقال حرارت و خنک سازی سریع تر صورت خواهد گرفت. در ادامه به معرفی انواع دستگاه یخ ساز می پردازیم.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شرق تهران