یخساز و سردخانه صنعتی در پیشوا ( فروش, خدمات و سرویس )

Ice maker and industrial refrigerator-1
Ice maker and industrial refrigerator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پیشوا آب و هوای معتدل و نیمه‌خشک و در دشت‌ها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شب‌های زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگی‌های تهران هوای فرح‌بخش و دلنشینی دارد.

احداث مترو در ورامین، پیشوا و قرچک بیش از ۵ سال قبل آغاز شده و هربار نماینده‌های مجلس از طریق وعده پیگیری آن از مردم رأی گرفتند، اما متولی اجرای این پروژه بارها بین شرکت راه آهن و شرکت مترو دست به دست شده است.، با پیگیری‌های محسن منصوری، است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در سفر اخیر رئیس جمهور اجرای مترو ورامین از راه آهن گرفته و تحویل شرکت مترو تهران شد، که احتمالاً دو سال هم برای تکمیل زمان لازم دارد.

نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:


بستنی را میتوان یکی از مناسب ترین خوراکی های فصول گرم به ویژه تابستان در نظر گرفت برای نگهداری این محصول در شکل و کیفیت اصلی نیاز به تجهیزاتی داریم که دمای مورد نیاز بستنی را بتواند تولید نماید. دمای مورد نیاز برای نگهداری بستنی - درجه سانتی گراد است. ؛ این میزان دما باعث می‌شود که بستنی شکل و کیفیت اصلی خود را حفظ کند اصولا بستنی به دلیل داشتن چربی و همچنین خامه، نیاز به دمای پایینی دارد تا بتواند شکل و آن حالت نرمی خود را حفظ نماید. اصولا از تجهیزات سرمایشی با کمپرسورهای دو مرحله‌ای برای این منظور است.فاده می‌شود.

نوع دستگاه یخساز بسته به نوع است.فاده ای که می خواهیم از یخ بکنیم متفاوت می باشد. در واقع نوع است.فاده از یخ است. که تعیین می کند برای یک هدف خاص کدام دستگاه یخ ساز مناسب می باشد. به عنوان مثال برای مناطق گرمسیر از بابت زمان نگهداری یخ معمولاً یخ های قالبی مورد توجه قرار می گیرند چرا که مدت زمان طولانی تری می توان یخ را حفظ کرد. از طرفی برای خنک کردن یک محصول خاص مثل لاشه مرغ یخ پولکی یا یخ پودری گزینه مناسب تری می باشد چرا که با افزایش سطح مقطع یخ در تماس با محصول (سطح تبادل) فرآیند انتقال حرارت و خنک سازی سریع تر صورت خواهد گرفت. در ادامه به معرفی انواع دستگاه یخ ساز می پردازیم.

مجموعه کمپرسور: قطعه ای که نقش بسیار مهمی در فشرده سازی مبرد و ظرفیت خنک کنندگی این سیستم ها دارد، کمپرسور می‌باشد. بر اساس حجم سردخانه و دمای ذخیره سازی، هر نوع کمپرسور دارای ساختاری خاص خواهد بود ولیکن تمام آن ها وظیفه جا به جایی مبرد را در سیستم انتقال حرارت سردخانه بر عهده دارند.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در پیشوا