اکتشاف و استخراج معدن در دیزین ( مشاوره و اجرا )

Exploration and mining-1
Exploration and mining-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این رستوران علاوه‌بر منوی غذای خود، منوی کافی‌شاپ نیز دارد و برای صرف انواع نوشیدنی مناسب است.. دکوراسیون این رستوران به گونه‌ای است. که تمام چشم‌انداز البرز انگار زیر پایتان است.، ساختمان دایره‌ای شکل و سراسر شیشه‌ای رستوران چمن تجربه صرف غذا را بعد از یک پیاده‌روی طولانی یا هیجان اسکی‌کردن دوچندان لذت‌بخش می‌کند.

رستوران چمن دیزین در ارتفاع ,۵ متری و شمال پیست قرار دارد. موقعیت قرارگیری این رستوران به‌گونه‌ای است. که اغلب پیست‌های مجموعه را با آن شناسایی و آدرس‌دهی می‌کنند. این رستوران علاوه بر منوی غذا، منوی کافه نیز دارد. ورزشکاران و گردشگران پس از تفریح می‌توانند لذت نوشیدن قهوه‌ای گرم و تلخ را در فضای سرد دهکده تجربه کنند. این رستوران با چشم‌انداز بی‌نظیر از ارتفاعات البرز و معماری خاص دایره‌ای شکل و شیشه‌ای خود شناخته می‌شود.

مسیر شمیرانات به تهران نزدیک‌تر است.. رسیدن به پیست اسکی دیزین از این مسیر حدود یک ساعت و دقیقه طول می‌کشد و کیلومتر است.. ابتدا باید از بزرگراه شهید باقری وارد وارد اتوبان شهید بابایی شوید. در ادامه با توجه به تابلوهای راهنما از خروجی اتوبان شهید بابایی وارد جاده لشکرک شوید و ادامه مسیر را تا پیست اسکی دیزین بپیمایید.


البته این روش معایبی نیز دارد مثلا در صورت افت و کم بودن فشار هوا ممکن است. کانی‌های سنگین نظیر طلا به ته چاه سقوط کنند و یا اینکه در صورتی که کانی‌سازی در درزه‌های ریز باشد احتمال خروج کانه‌ها از خرده سنگ‌ها و سقوط آنها در چاه وجود دارد در حال حاضر حفاری RC تا عمق متر نیز امکان‌پذیر است..

این دستگاه‌ها فعلا امکان اندازه‌گیری عناصر سبک‌تر از کلسیم در جدول تناوبی را ندارند. وجود این دستگاه در صحرا به‌خصوص در حفاری‌های اکتشافی کمک زیادی جهت جمع‌بندی سریع به کارشناس می‌‌کند و به کارگیری آن را در پروژه‌های اکتشافی در ایران توصیه می‌‌‌کنیم. از دیگر دستگاه‌هایی که در چند سال گذشته در جهت شناسایی صحرایی کانی‌ها کاربرد زیادی یافته دستگاه Portable Infra-red Mineral Analyser) PIMA) است. که با این دستگاه و است.فاده از کامپیوتر و نرم‌افزارهای مربوطه (Specmin) مقادیر کانی‌ها را می‌توان در نمونه مشخص کرد و مثلا با اندازه‌گیری مقادیر کانی‌ها برروی یک شبکه طراحی شده روی زمین نقشه انواع آلتراسیون‌ها را ترسیم کرد. با این اسپکترومتر دامنه وسیعی از کانی‌های سولفاته، کربنات‌ها و هیدرو سیلیکات‌ها را می‌توان شناسایی کرد.

در ادامه این نشست رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نیز گفت: شرکت ایمیدرو و سازمان زمین‌شناسی باید اطلاعات‌پایه و تخصصی تولید کند و در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهند؛ اما متأسفانه تبدیل به سازمان‌هایی شده‌اند که محدوده‌های معدنی را به‌عنوان بلوکه در اختیار خود قرار داده‌اند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در دیزین