سنگ لاشه در دیزین ( فروش )

Carcass stone-1
Carcass stone-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وجود امکانات رفاهی خوب، حرفه‌ای و باکیفیت، به‌همراه هوای عالی و پاک، دهکده دیزین را به مجموعه گردشگری چهارفصل درجه یک تبدیل کرده‌اند. در جنوب پیست اسکی دیزین مسجدی ساخته شده است.. مجموعه دهکده دیزین دو پارکینگ دارد. پارکینگ پایین رایگان و درمسیر کندوان با ارتفاع ۵ متری است. و پارکینگ بالا در مسیر لشکرک با ارتفاع , متر قرار دارد. ورودی پارکینگ بالا در سال ، مبلغ هزار تومان است..

در سال امکانات اسکی روی چمن نیز در پیست دیزین فراهم شد و در کنار آن ورزش‌های کوهستانی دیگر همچون دوچرخه سواری کوهستانی و کایت سواری در لیست تفریحات این مجموعه قرار گرفتند. تمام این امکانات دست‌به‌دست هم دادند تا دیزین را به یک پیست اسکی فوق‌العاده و چهار فصل در ایران و خاورمیانه تبدیل کنند.

از جمله تله کابین‌های پیست اسکی دیزین می‌توان به «تله کابین شاله» با طول ۵ متر و ارتفاع ۸ متر، «تله کابین قله» با طول ۵ متر و ارتفاع متر، «تله کابین دره» که طولانی‌ترین تله کابین دیزین است. با طول ۸ متر و ارتفاع ۵ متر و در آخر «تله کابین چمن» با طول ۸ متر و ارتفاع ۸۵ متر اشاره کرد.


به طورکلی سنگ مالون انواع مختلف و متنوعی دارد که می توان به سنگ مالون جوشقان، سنگ مالون راسته، سنگ مالون نبشی و &#; اشاره کرد. هرکدام از آن ها علاوه بر ظاهر متفاوت، کاربردهای متنوعی نیز دارند. به عنوان نمونه سنگ مالون جوشقان دارای رگه های متنوع و گوناگون در سطح خود هست و دارای رنگ های متنوع مانند سنگ مالون جوشقان رگ قرمز، مالون جوشقان قرمز و زرد، مالون جوشقان با رگه های لیمویی هست.

- نوع دیگر این سنگ، سنگ ورقهای است. که این نوع سنگ از بافت کوه و مناطق طبیعی است.خراج می شود که است.خراج آن به صورت ورقه ورقه است. و به همین دلیل سنگ ورقه ای نامیده می شود. این نمونه سنگ به علت ساختار طبیعی و محکمی که دارد در ساخت و سازهای گوناگون از آن است.فاده میشود. در ضمن سنگ های ورقه ای از لحاظ اقتصادی برای سازندگان و  مقرون به صرفه تر خواهند بود و نسبت به شرایط آب و هوایی مختلف مانند سرما یا گرمای شدید از خود مقاومت زیادی نشان می دهد که به همین دلیل کاربرد زیادی در ساخت و ساز دارد.

یکی از نکات  مهم در است.فاده از این نوع سنگ، ظاهر دست نخورده آن است. که از نظر زیبایی ظاهری به فضای به کار رفته در آن حالتی طبیعی و بکر میدهد و معمولا برای ساخت کف، دیوار و فضاهای بیرونی به کار می رود و چون از نظر عمل فراوری مقرون به صرفه نیست در کارخانه ها برای تولید پودر سنگ بسیار مورد است.فاده قرار می گیرد.



( فروش ) های دیگر در دیزین