پودر معدنی و صنعتی در دیزین ( فروش )

Mineral and industrial powder-1
Mineral and industrial powder-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پیست اسکی دیزین دارای چهار تله کابین است. که امکان تردد به نقاط مختلف پیست را فراهم می‌کنند. نخستین تله کابین دیزین، تله کابین «شاله»، با طول ,۵ متر و ارتفاع ۸ متر است. که دفتر مدیریت مجموعه را به رستوران شاله وصل می‌کند. تله کابین «قله» با ,۵ متر طول و متر ارتفاع، از وسط پیست تا قله کشیده شده است.. تله کابین «دره» با طول ,۸ متر و ارتفاع ۵ متر، مسیر دفتر مدیریت، پیست برگزاری مسابقات مارپیچ بزرگ، مارپیچ کوچک و مسابقات سوپر را طی می‌کند. تله کابین «چمن» نیز با طول ,۸ متر و ارتفاع ۵۸ متر، مسیر ارتباطی بین دفتر مدیریت مجموعه و رستوران است..

پیست بین‌المللی اسکی دیزین، همچنان یکی از معروف‌ترین پیست اسکی ایران است. اما تنها پیست اسکی موجود در ایران نیست. ارتفاعات البرز به لحاظ زمین‌شناسی درواقع ادامه چین‌خوردگی‌های رشته کوه آلپ در اروپا است.؛ پس به‌نوعی ایستگاه‌های اسکی در این ارتفاعات می‌تواند نوعی تجربه اسکی کردن در ارتفاعات آلپ را برای شما تداعی کند. همین موضوع هم باعث شده که بهترین پیست‌های اسکی ایران مثل «دیزین»، «توچال»، «شمشک»، «دربندسر» و «آبعلی» در ارتفاعات البرز قرار داشته باشند؛ که البته در این سری از مقالات

وارنگه رود، روستایی است. که قدمت آن به سال پیش برمی‌گردد. زمانی که تنها چند خانوار محدود در آن زندگی می‌کردند و باعث رونق این روستا شدند. روستای وارنگه رود علاوه بر اینکه توانسته است. طبیعت اطراف خود را در بهترین شکل حفظ کند، روستایی متمدن و مجهز است..


 مقدار بسیار زیادی از تولید سالانه هیدروکسید آلومنیوم که آلومنیا یکی از مشتقات آن است. (هیدروکسید آلومنیوم در فرایندی با نام بایر فراوری می شود.) در تولید زلولیت (نوع ماده تجاری که بعنوان جاذب سطحی از آن است.فاده می شود)،پوشش رنگدانه های تیتانیا و پودرهای آتشنشانی است.فاده می شود. اما این ماده مصارف متعدد دیگری نیز دارد که از جمله آن ها :

باریت ترکیب طبیعی سولفات باریم به فرمول BaSO می باشد که به نام Heavy Spar نیزشناخته می شود که جزوگروه سولفاتها می باشد. نام باریت از واژه یونانی barys به معنای سنگین و به دلیل سنگینی ویژه و بالای آن گرفته شده است.. باریت در حالت معمولی سفید رنگ تا خاکستری روشن است. ولی به رنگهای متمایل به آبی، قهوه ای یا سیاه نیز دیده میشود. باریت یک کانی اوپک (Opeque) تیره بوده و دارای جلای صدفی تا شیشه ای می باشد. نمونه های تیپ یک آن به صورت بلورهای ارترومبیک کشیده دیده می شود اما باریت تجارتی به صورت دانه دانه، توده های بلورین و یا قلوه ای تهیه می شود . وزن مخصوص این کانی / تا / می باشد. وزن مخصوص بالای باریت کمک زیادی  به شناسایی آن میکند. سختی باریت دارای دامنه تغییرات قابل مالحظهای میباشد و از ۵/ تا ۵/   متغیر می باشد که معموال نواحی مختلف باریت با سختی متفاوتی را تولید مینمایند.

اصل اساسی این نوع آسیاب است.فاده از هوا به منظور انتقال متریال به درون آسیاب است.، یک صفحه گردان با چکش ها برا کاهش اندازه، هوا به منظور طبقه بندی ذرات و بازه های خردایش و همچنین به منظور هدایت محصول نهایی به بیرون آسیاب  می باشد.



( فروش ) های دیگر در دیزین