اکتشاف و استخراج معدن در شهرک صنعتی قرچک ( مشاوره و اجرا )

Exploration and mining-1
Exploration and mining-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


به عبارتی نقشه‌های تهیه شده بر مبنای این تصاویر حداکثر مقیاس :۵ خواهند داشت. در حالی که در تصاویر تهیه شده با پهپادهای فتوگرامتری در صورت رعایت اصول مربوطه، امکان دستیابی به رزولوشن سانتی‌متر نیز فراهم خواهد آمد و این یعنی امکان تهیه نقشه‌های : و :۵ توپوگرافی و زمین‌شناسی در این روش وجود دارد.

اکتشاف برای شناسایی، اولویت بندی، تحقیق، تجزیه و تحلیل ذخایر معدنی به منظور تحقق شرایط است.خراج صورت می‌گیرد. به لطف کارهای طولانی مدت پی‌جویی که در معادن انجام می‌شود، به توسعه تجارت خود ادامه می‌دهند و از تأمین موادمعدنی برای مدت طولانی تا پایان ذخیره حمایت می‌شود.

این شرکت برای خود یک هدف ساده تعریف کرده است.: افزایش احتمال اکتشاف معدن. Imago امیدوار است. با توسعه پلتفرمی که از تصاویر زمین شناسی داده و تحلیل‌های معنادار است.خراج می‌کند، احتمال موفقیت فعالیت‌های اکتشاف را نسبت به مدل‌های سنتی ارتقا دهد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک