پودر معدنی و صنعتی در شهرک صنعتی قرچک ( فروش )

Mineral and industrial powder-1
Mineral and industrial powder-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


در این نوع خرد کن دو غلطک در جهت عکس یکدیگر می چرخند. مواد بین این دو غلطک بصورت یکنواخت ریخته و خرد می شود.سادگی مکانیزم و آسان بودن عملکرد، دو خصوصیت بارز این خرد کن می باشند. دور ریز در پروسه خرد شدن مواد نسبتا اندک می باشد، نکته ای که این دستگاه را به یک دستگاه ایده ال برای نصب و است.فاده، در موارد زیر تبدیل کرده است..

درجوامع علمی با نام آلومینا آلفا،آلاندوم،آلوکسایت یا آبوکساید شناخته می شود. در میان فعالین معدن و سرامیک نیز با نام اکسید آلومنیوم شناخته می شود و کاربردهای متنوعی نیز دارد. در سال ۵ سرانه تولید اکسید آلومنیوم ۵ میلیون تن برآورد می شد که حدود درصد آن در تولید فلز آلومنیوم است.فاده می شود. از دیگر کاربرد های آن است.فاده در عایق کاری به دلیل تحمل دمای بالا،سرامیک،پالیش کاری و تولید ساینده ها به دلیل سختی بالای آن است..

خارج از این مسئله که هر آسیاب توان و ظرفیت خردایش متفاوتی دارد موارد متعددی میتواند در افزایش یا کاهش ظرفیت هر آسیاب تاثیر گذار باشد. بعنوان مثال اگر شما بخواهید با آسیاب جت میل محصولی با اندازه ذرات ۵ میکرون تولید کنید تناژ دستگاه در کوچکترین مدل آن ۵ کیلو در ساعت است. و در صورت تولید محصول با اندازه ذرات میکرون، تناژ دستگاه به حدود کیلو یعنی برابر هم میتواند برسد. در ضمن فاکتورهایی دیگر مانند سختی،چکش خوری،اندازه ذرات ورودی و &#; تاثیر مستقیم در ظرفیت تولید آسیاب دارند.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک