سنگ لاشه در شهرک صنعتی قرچک ( فروش )

Carcass stone-1
Carcass stone-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

از طرفی سنگ مالون به نوعی زیرمجموعه سنگ های لاشه بوده و می توان آن را نوعی سنگ لاشه تغییریافته در نظر گرفت. به طورکلی سنگ مالون دسته دیگری از سنگ های ساختمانی است. که به صورت گسترده در ساخت وسازهای مهندسی مورداستفاده قرار می گیرد. همچنین نکته قابل توجه دیگر این است. که حتی در منابعی به آن سنگ لاشه قواره یا سنگ لاشه مالون نیز گفته می شود.

به سنگ های طبیعی از گونه سنگ های آذرین بیرونی که اشکالی نامنظم و ضخامت های مختلف از یک تا ۵ سانت دارند، سنگ لاشه یا لاشه سنگ گفته می شود و معمولا به صورت طبیعی و بدون برش یا هرگونه تراش هستند. از انواع این نوع سنگ می توان به سنگ تراورتن، مالون، سنگ لاشه ورقه ای و سنگ کوهی اشاره کرد که هر کدام در زمینه خاصی کاربرد دارد. مهمترین ویژگی های این سنگ عبارتند از لایه لایه نبودن، سختی و مقاومت قابل قبولی داشته باشد، درز و شکاف نداشته باشد و شرایط و نحوه است.خراج آن نیز مورد توجه قرار گیرد. ساخت سنگفرش حیاط و پیاده رو، ساخت دیوار و محوطه ساختمان، در ساخت راه پله ها و پی سازی ساختمان ها، فضاهای بیرونی و تولید پودر سنگ در کارخانه ها، جزو مهمترین کاربردهای لاشه سنگ به شمار می رود.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک