مواد معدنی در ورامین ( فروش )

minerals-1
minerals-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مسجد جامع ورامین از قدیمی‌ترین بناهای تاریخی این شهر به شمار می‌رود که قدمت آن به دوران ایلخانی می‌رسد. در زمان سلطان محمد خدابنده، احداث این مسجد جامع آغاز می‌شود و در زمان حکومت ابوسعید بهادر، پسر او به پایان می‌رسد. اوج هنر معماری دوران ایلخانی در این مسجد به وضوح دیده می‌شود و به همین علت از مساجد شاخص ایران است.. این مسجد بنایی مستطیل شکل دارد و از جمله مساجد چهار ایوانی ایران است.. ورودی مسجد در ضلع شمالی قرار دارد و از طریق ایوان‌های شرقی و غربی، به ضلع جنوبی مسجد راه می‌یابد که نمازخانه در آن واقع شده است.. هنر آجرکاری، کاشی‌کاری، گچ‌بری و سوزن‌کاری محراب این بنا از زیباترین نمونه‌های هنر معماری بعد از اسلام در ایران است.. کتیبه‌های سوره جمعه در متن و در حاشیه، کتیبه‌های کوفی از جمله کتیبه‌های تاریخی و باارزش این بنا محسوب می‌شود که دارای انواع طرح‌های اسلیمی و خط‌های عربی، کوفی و فارسی است.. از این مسجد با نام مسجد جمعه ورامین نیز یاد می‌کنند. این اثر تاریخی که در زمان شاهرخ تیموری مرمت و بازسازی شده است. در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است..

تالاب بند علی‌خان از دیدنی‌های طبیعی ورامین محسوب می‌شود. این تالاب زیبا در کیلومتری شهرستان ورامین در دل میان کویری وارمین قرار دارد. تالاب بند علی خان ورامین هرساله مقصد پرندگان مهاجری بسیاری مانند خـوتکا، غاز، دُرنا چنگر و اردک سرسبز است.. این تالاب در ماه‌ها گرم سال مانند تیر و مرداد به صورت باتلاق در‌آمده و تقریبا خشک می‌شود؛ اما در سایر ماه‌های سال پرآب شده و میزبان پرندگان مهاجر است..

قلعه ایرج در شمال شرقی ورامین قرار دارد و در زمان حکومت ساسانیان با ارتفاع حدود ۵ متر و وسعت هکتار بنا شده است.. این قلعه از بزرگ‌ترین قلعه‌های تاریخی ایران و بی‌نظیرترین قلعه‌های خشتی جهان محسوب می‌شود. قلعه ایرج در چهار جهت، چهار دروازه برای ورود و خروج دارد که دروازه اصلی آن در بخش شمال شرقی واقع شده است.. مصالح به کار رفته در این بنا شامل خشت و گل می‌شود و با توجه به مساحت بالای آن به‌عنوان بزرگ‌ترین قلعه دفاعی خشتی ایران شهرت دارد. درون دیوارهای این قلعه راهروهایی وجود دارد که برجک‌های دیده‌بانی را به هم وصل می‌کرده است.. در بیرون محوطه قلعه نیز سنگرهایی قرار دارد. در حال حاضر بنای این قلعه به‌شدت آسیب دیده و تنها حصار آن با دروازه‌هایش برجای مانده است.. این حصار دارای ضخامتی بین تا متر و بیشترین ارتفاع آن متر است.. نمای بیرونی حصار در چهار طرف برج و نیم دایره‌ای دارد که حد فاصل هر دو برج با چهار طاق‌نما تزئین شده و این طاق‌نما‌ها در بعضی قسمت‌ها به‌صورت دو طبقه هستند.


نرگس قیصری &#; گروه معدن: مواد معدنی طیف‌های مختلفی دارند و براساس ویژگی‌های‌شان در صنایع مختلف کاربرد دارند. حال اینکه است.فاده از کدام یک از مواد معدنی ضرورت بیشتری در صنعت دارد نظرات مختلفی از سوی کارشناسان مطرح می‌شود.

با این حال، حتی زمانی که مکانی مشخص می‌شود که دارای ذخایر معدنی بالقوه اقتصادی است.، هزینه‌های حفاری، است.خراج، و حمل و نقل مواد خام همچنان باید در نظر گرفته شود و با تقاضای فعلی بازار برای آن ماده معدنی سنجیده شود. مواد معدنی صنعتی معمولاً از سایت‌ها یا مناطقی که نزدیک به زیرساخت هستند است.خراج می‌شوند، زیرا قیمت آنها معمولاً هزینه ایجاد زیرساخت مورد نیاز برای اکتشاف یک سایت جدید را توجیه نمی‌کند.

از این ماده معدنی در موارد مختلف است.فاده می‌شود که از جمله مهمترین آنها کشاورزی است. که می‌توان از آن بعنوان کود است.فاده کرد. همچنین از دولومیت در صنایع دیگری مانند رنگ‌سازی، ساختمانی و لاک‌سازی نیز بکارگیری می‌شود. گفتنی است. که این ماده از اکسید کلسیم و منزیم نشأت می‌گیرد.



( فروش ) های دیگر در ورامین