پودر معدنی و صنعتی در ورامین ( فروش )

Mineral and industrial powder-1
Mineral and industrial powder-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تالاب بند علی‌خان از دیدنی‌های طبیعی ورامین محسوب می‌شود. این تالاب زیبا در کیلومتری شهرستان ورامین در دل میان کویری وارمین قرار دارد. تالاب بند علی خان ورامین هرساله مقصد پرندگان مهاجری بسیاری مانند خـوتکا، غاز، دُرنا چنگر و اردک سرسبز است.. این تالاب در ماه‌ها گرم سال مانند تیر و مرداد به صورت باتلاق در‌آمده و تقریبا خشک می‌شود؛ اما در سایر ماه‌های سال پرآب شده و میزبان پرندگان مهاجر است..

یکی از امامزاده‌های بسیار معروف و محبوب در بین شهروندان ورامینی، امامزاده جعفر در بخش پیشوای ورامین است.. این بنا محل دفن امام‌زاده جعفر الخواری فرزند امام موسی‌کاظم(ع) و برادر امام علی ابن موسی‌الرضا(ع) می‌باشد. بقعه‌ امامزاده جعفر در زمان سلطنت شاه طهماسب صفوی ساخته شد و از زیباترین تزئینات معماری اسلامی برخودار است..

در صورتی که به ورامین سفر کردید پیشنهاد می‌کنیم حتما نان پنجره‌ای و نان کسمه  ورامینی را خریداری کنید. یکی دیگر از سوغاتی‌های ورامین، محصولات کشاورزی  این شهرستان است.. از محبوب‌ترین محصولات کشاورزی ورامین می‌توان به خیار گلخانه‌ای، گوجه فرنگی، ملون، خربزه، فلفل و بادمجان اشاره داشت.


نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است. که همه تجهیزات کاهش سایز و آسیاب های میکرونیزه طیف مشخصی از مواد از لحاظ اندازه را میتوانند خردایش کنند. مثلا امکان آسیاب تکه های سنگ با اندازه متوسط سانتیمتر برای آسیاب جت میل میسر نمی باشد به همین دلیل اکثر مواقع نیاز است. که سیستم پیش خردایش مناسبی در نظر گرفته شود.

یک نوع سنگ رسوبى تبخیرى است. که کانى عمده تشکیل دهنده آن دولومیت (کربنات کلسیم منیزیم) است.. کانی دولومیت که جز کانیهای دسته کربنات به شمار می رود، یک کربنات رومبوئدرال متعلق به سیستم بلوری تری گونال یا هگزاگونال است. یعنی در سیستم هگزاگونال متبلور میشود و ساختمان آن شبیه کلسیت است. و در کانسارهای جانشینی در رگه ها، در سنگهای رسوبی و سنگهای دگرگونی زیاد یافت می شود . فرمول شیمیایی آن CaMg(Co) می باشد .

در خصوص کاربرد آن در صنایع خوراک دام و طیور گفتنی است. ، در سال های زیادی از بنتونیت به عنوان ملاط در صنایع دانه بندی خوراک دام و طیور است.فاده می شده است.. مقادیر کم بنتونیت پس از اضافه شدن به محصولات غذایی امکان ایجاد دانه های غذایی با پایداری بالا را می دهد. این مقادیر کم بنتونیت با جذب رطوبت و روغن اضافه به انتقال راحت تر دانه ها و جلوگیری از کلوخه شدن آنها کمک می کند.



( فروش ) های دیگر در ورامین