10 نونیل فنل در اسلامشهر ( فروش, تولید و ساخت )

Nonylphenol10-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محوطه‌های باستانی که هم دوره با محوطه‌های باستانی چشمه علی شهر ری، مرتضی گرد و تپه سیلک کاشان هستند مانند تپه مافین آباد و تپه نظام آباد با دارا بودن هفت هزار سال پیشینه تاریخی و فرهنگی از شهرت زیادی در مجامع علمی برخوردار بوده و از شاخص‌های تمدن پیش از اسلام در جهان شناخته می‌شود. همچنین تپه‌های باستانی پراکنده در سطح منطقه را می‌توان با محوطه‌های تاریخی مجاور آن در دشت بزرگ ری مقایسه کرد.

وسعت شهرستان در حدود ۵ کیلومتر مربع است. و دارای بخش، دهستان و روستا است.. این شهرستان در منطقه دشت آبرفتی جنوب غربی تهران واقع شده و ارتفاع آن از سطح دریا در حدود یا ۵ متر است.. شهرستان، قطارشهری در حال احداث دارد.

در گذشته، اسلام شهر یکی از روستاهای شهر ری بود و نام آن روستای قاسم آباد شاهی بود. در زمان قاچار اسلامشهر بعنوان منزل گاه اردویی همایونی بوده است. و به ان قاسم آباد خالصه گفته میشد. از نظر قدمت، پیداشدن بقایای پایه های پل بر روی رودخانه حصارک پایین، و همچنین آثار باستانی مدفون شده در تپه هایی که در مجاورت آن قرار دارد، نشان از اهمیت تاریخی این منطقه دارد.


تمامی نونیل فنل اتوکسیلات ها سورفکتانت هایی غیریونی هستند که از اتیلن اکسید و ترکیب اضافی نونیل فنل تشکیل شده اند. نونیل فنول اتوکسیلات ها از نظر ظاهری از مایعات شفاف یا کمی کدر و بی رنگ گرفته تا جامدات سفید بسته به سطح اتوکسیلاسیون متفاوت هستند. نونیل فنول اتوکسیلات تا مول قابل پخش در آب هستند. اتوکسیلات های پر مول ( بیشتر از مول و بالاتر) معمولاً در آب محلول هستند و در اکثر حلال های قطبی نیز محلول می باشند. به طور کلی، با افزایش زنجیره اکسید اتیلن متصل به هیدروفوب ، مقدار HLB (حلالیت در آب)، نقطه ریزش، چگالی، ویسکوزیته و نقطه اشتعال این مواد افزایش می یابد.

این ماده از خطرناک ترین مواد شیمیایی به حساب می آید با ورود به آب می تواند سبب آلودگی آب ها و ایجاد سمیت برای موجودارت زنده ی موجود در آب نماید. در نتیجه است.فاده از این ماده در سال های اخیر در شوینده ها نیز محدود تر گردیده است..

این صابون را با نام اختصاری NPE می شناسند. نونیل فنل اتوکسیله مول ، یک ماده شیمیایی پایدار است. که دارای محدوده pH حدود الی می باشد. این صابون در حلال های آلی به راحتی حل می شود، اما حل شدن آن در آب با درجات مختلف یا در واقع با نسبت های مختلفی صورت می گیرد. 



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در اسلامشهر