EDTA 4na در جنوب تهران ( فروش, تولید و ساخت )

EDTA 4na-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



منطقه تهران دارای بافت قدیمی و تا حدودی فرسوده است. که در جنوب غربی تهران قرار دارد، سابقه ی شکل گیری و زندگی در این محله را به سال نسبت داده اند، عمده ی جمعیت این مناطق را مهاجرانی که در دهه های تا به این منطقه آمدند تشکیل داده اند.

تا حالا شده برنامه ها تون رو کلی جا بجا کنین تا یه فرصت دو سه روزه برای سفر پیدا کنین؟ اوضاع مالی روبراهه یا به دنبال سفر ارزان هستین؟ تا حالا شده به مقاصد کمتر شناخته شده و مکان های بکر فکر کنین؟ از اون دسته آدم هایی هستین که می خوان برای آرامش سفر کنن و مقاصدی مثل

به طور کلی مناطق جنوبی و محله های جنوب تهران نیز مانند سایر مناطقش دارای ویژگی های منحصر به فردی است. که افراد مختلف را برای سیاحت و یا سکونت به خود جلب میکند؛بافت تاریخی و محله های کهن و بافت اجتماعی سنتی و صمیمی محله های جنوب تهران، از جمله ویژگی هایی است. که اقامت در این مناطق را لذت بخش خواهد  کرد.


EDTA Na اولین بار توسط Munz در سال از مخلوط اتیلن دی آمین و اسید کلرواستیک تولید شد. اما امروزه عمدتاً از اتیلن دی آمین، فرمالدئید و سیانید سدیم به دست می آید. به این ترتیب نمک سدیم تشکیل می شود که متعاقباً در مراحل بعدی به اسید تبدیل می شود. HNCHCHNH + CHO + NaCN + HO → NaOCCH)NCHCHN(CHCONa) + NH (NaOCCH)NCHCHN(CHCONa) + HCl → (HOCCH)NCHCHN(CHCOH) + NaCl این فرآیند هر ساله برای تولید تن EDTA در جهان مورد است.فاده و بهره برداری قرار می گیرد.

آلودگی آب و فاضلاب ناشی از فعالیت های صنعتی و خانگی به یک معضل جدی تبدیل شده است.. پیشرفت در صنایعی مانند معدن، فولاد و آبکاری فلزات باعث شده است. که آب آلوده به فلزات مضر وارد طبیعت شود. این عناصر خطرناک از طریق نوشیدن مستقیم آب آلوده و یا از طریق گیاهان و جانوران وارد زنجیره غذایی انسان می شوند و اثرات جبران ناپذیری بر بدن انسان ایجاد می کنند. به همین دلیل است.فاده از ترکیبات کیلیت که توسط Tetrasodium EDTA هدایت می شود، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.. EDTA Na به دلیل فراوانی و مقرون به صرفه بودن به طور گسترده در تصفیه آب و فاضلاب است.فاده می شود. این ترکیب می تواند یون های فلزی مانند سرب، کادمیوم، جیوه و کبالت را جذب و خنثی کند. سپس ترکیب EDTA و یون های فلزی با روش هایی مانند اسمز معکوس از آب خارج می شود و آب تصفیه شده به طبیعت یا چرخه است.فاده باز می گردد.

ادتا یک ترکیب شیمیایی است. با شکل ظاهری جامد ، بی رنگ و محلول در آب است. و در حال حاضر برای مقاصد صنعتی و پزشکی مورد است.فاده قرار می گیرد.و همچنین در صنعت خمیر کاغذ و کاغذ سازی نیز است.فاده می شود. جهت اطلاع از قیمت و موجودی بار با شماره های زیر در ارتباط باشید.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در جنوب تهران