HF اسید فلوریدریک در جنوب تهران ( فروش, تولید و ساخت )

Hydrofluoric acid-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این محله به نسبت دیگر محله های جنوب تهران  قدمت زیادی ندارد و حداکثر قدمت آن به دهه قبل باز میگردد، درواقع محله ی کوی فردوس جزء زمینها و مراتع اطراف تهران بوده که بعد ها یعنی حدود سال با احداث کارخانه جاتی چون شیر پاستوریزه پاک ، شرکت ویتانا و شرکت تولید دارو، افراد شاغل در این کارخانجات شروع به خرید زمین های اطراف آن ها نموده و ساخت و ساز انجام داده اند،همین امر سبب شد رفته رفته این محله به محله ای مسکونی تبدل گردد؛بیشتر ساکنین این محله در مقایسه با سایر محله های جنوب تهران، مهاجر بوده و اکثرا ترک و کرد زبانند.

افسریه را می توان یکی از امن‌ترین محلات منطقه ۵ دانست. این محله از قدیم الایام دارای چندین پادگان نظامی مختلف بوده و به همین علت افسریه نامیده شده است.، علاوه بر این کلانتری ۵ تهران بزرگ نیز برای تامین امنیت مردم در این محله قرار گرفته است..

نازی آباد یکی از قدیمی‌ترین و مهم ترین محله های جنوب تهران می باشد که بسیاری از آن به عنوان عروس جنوب تهران یاد می کنند و لقب جردن جنوبی را به آن داده اند. بسیاری تصور می‌کنند دلیل نامگذاری این محله به دلیل ساخت و ساز هایی می باشد که در زمان رضاشاه آلمانی‌ها انجام داده اند ولی این محله بیشتر به دلیل اینکه نازخاتون یکی از سوگلی های ناصرالدین شاه مالک آن بوده نامگذاری شده و تا سال این محله &#;ناز آباد&#; خوانده می شده است.. در این محله وسیع بیش از میدان وجود دارد که مهمترین میدان این منطقه بازار دوم می باشد که به خیابان اکبر مشهدی (پارس قدیمی) و ته خط متصل می باشد. در راستای خیابان نازی آباد مغازه های متعددی ساخته شده و آن را به بورس خرید لباس تبدیل کرده است.. بسیاری این محله را به عنوان اصلی ترین بخش جنوب تهران به حساب می آورند.


شایان ذکر است. همانطور که در واکنش بالا دیدیم گاز هیدروژن فلوراید و کلسیم سولفات دو محصول جانبی حاصل از این واکنش هستند. گاز هیدروژن فلوراید را یا برای است.فاده به عنوان گاز مایع جمع آوری و ذخیره می کنند یا آن را با آب رقیق می کنند تا محلول های آبی هیدروفلوئوریک اسید را تولید کنند.

در غلظت های پایین ، اگر به سرعت به دنبال درمان قطعی نباشیم ، مرگ همچنان می تواند رخ دهد. HF در عملکرد عصب اختلال ایجاد می کند ، بنابراین سوختگی ناشی از غلظت های پایین ممکن است. در ابتدا دردناک نباشد. قرار گرفتن تصادفی در معرض  این اسید می تواند ساعتها یا حتی روزها مورد توجه قرار نگیرد و باعث به تعویق افتادن درمان و افزایش میزان و شدت آسیب شود. این بسیار خطرناک است. ، زیرا ممکن است. قربانیان تشخیص ندهند که زخمی شده اند. اگر خسارت زیادی قبل از اقدام به درمان وارد شود ، ممکن است. در اثر هیپوکلسمی یا هیپومنیزمی همراه باشد. و در انتها منجر به مرگ شود.

برای اولین بار دانشمندی با نام کارل ویلهام شیل در سال هیدروفلوریک اسید را کشف کرد. هیدروفلوئوریک اسید را به صورت طبیعی و در فوران های آتشفشانی می توان یافت.امروزه این اسید را با روش های سنتزی مختلف و در مقیاس صنعتی تولید می کنند.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در جنوب تهران