آمونیوم پرسولفات در جنوب تهران ( فروش, تولید و ساخت )

Ammonium persulfate-1
Ammonium persulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی دیگر از اماکن تاریخی و گردشگری در محله های جنوب تهران که بیش از سال قدمت دارد برج طغرل است.. این برج اثری ارزشمند از دوره سلجوقیان است. و احتمال میرود در زمان انتقال پایتخت ایران از نیشابور به ری بنا گردیده است.. برخی محل دفن طغرل را نیز در همین بنا میدانند،سازنده ی این برج ابراهیم خواص است. که محل دفن او نیز در ضلع شمالی همین برج واقع شده است..

منطقه تهران دارای محله هایی با بافت قدیمی، مانند سایر محله های جنوب تهران است. که سابقه ی شکل گیری  این منطقه را سال تخمین زده اند؛ این منطقه سالها در حاشیه ی تهران بوده و در دهه های اخیر در محدوده ی شهری تهران و محله های جنوب تهرانجای گرفته است..

با توجه به تراکم جمعیتی بالا در جنوب تهران ، اجاره آپارتمان در این بخش از پایتخت یکی از پر تقاضا ترین های سایت املاک است. . قیمت اجاره آپارتمان در جنوب تهران هم مانند خرید و فروش آن دارای پارامتر های منحصر به فرد خود است. . مانند تعداد کل واحد های ساختمان یا سال ساخت و &#;


همان طور که ذکر شد آمونیوم پرسولفات یک ترکیب اکسید کننده قوی می باشد که به راحتی رطوبت را جذب می کند. از جمله حلال های پرسولفات آمونیوم، آب و متانول هستند که فرایند انحلال پذیری طی یک واکنش گرماگیر صورت می گیرد. آمونیوم پرسولفات با خلوص درصد به صورت کریستال های سفید رنگ تا زرد رنگ و همچنین گاها بی رنگ و بدون بو می باشد. همچنین این ترکیب معدنی به صورت پودری نیز تولید می شود.

نکته قابل توجه در رابطه با آمونیوم پرسولفات این است. که در صورت قرارگیری در معرض حرارت و گرما برای تجزیه شدن، گازهایی سمی نظیر اکسید گوگرد، اکسید نیتروژن و آمونیاک آزاد می کند. این ماده در دمای درجه سانتی گراد تجزیه می شود. همچنین قدرت جذب رطوبت بالایی داشته و آن را به راحتی به خود جذب می کند.

آمونیوم پرسولفات یک ماده صنعتی و کاربردی است. که به صورت پودر بلوری شکل در بازار به فروش می رسد، از این ماده در آزمایشگاه ها و صنایع مختلف به وفور است.فاده می شود و در صورتی که نکات ایمنی را رعایت نکنید احتمال خطر انفجار و اشتعال را بیشتر خواهید کرد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در جنوب تهران