آمونیوم پرسولفات در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش, تولید و ساخت )

Ammonium persulfate-1
Ammonium persulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



برخلاف چند نمونه از شهرک‌های صنعتی دیگر در اطراف تهران که فعالیت بسیاری از صنایع در آن متوقف شده‌ است.؛ این شهرک طی چند سال اخیر یکی از مهمترین مراکز برای تولید و گسترش صنعت بوده است.. به طوری که هیچگاه فعالیت در آنجا متوقف نشده است.. به گونه‌ای که امروزه بیش از هزار نفر پرسنل در آنجا مشغول به کار هستند. این شهرک صنعتی، در

در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.

دو راه دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد وجود دارد. همچنین میزان فعالیت و راه اندازی خط تولید صنعتی در این شهرک صنعتی بسیار زیاد است.. صنایع پلاستیک سازی، ماشین سازی، سلولزی و صنایع رنگ مهمترین صنایع فعال در شهرک صنعتی شمس آباد هستند.


سلام خوشحالیم مطالب برایتان مفید واقع شده پرسولفات آمونیم در حالت محلول رقیق تا % به تنهایی در رنگ مو قابل است.فاده است. و گاها به عنوان کمکی در آب اکسیژنه هم قابل است.فاده هست. اما به لحاظ رنگبری و اکسید کنندگی قوی تر هست لذا در همه موارد قابل جایگزینی نیست.

از خصوصیات این اکسید کننده قدرتمند می توان به کاربرد آن برای حکاکی مس روی صفحه های مدار چاپی به عنوان جایگزینی برای محلول کلرید فریک اشاره کرد. این خاصیت سال ها پیش کشف شده است.. در سال ، جان ویلیام تورنتین از یک محلول رقیق سولفات آمونیوم برای اچ کردن مس است.فاده کرد. تورنتین قبل از قرار دادن مارپیچ های مس در محلول پرسولفات آمونیوم، مارپیچ های مس را وزن کرد. پس از یک ساعت ، مارپیچ ها مجدداً توزین و مقدار مس محلول توسط این ماده ثبت شد. این آزمایش به سایر فلزات مانند نیکل، کادمیوم و آهن نیز تسری یافت، که همگی نتایج مشابهی داشتند.

پروکسی دی سولفات یا آمونیوم پرسولفات یک ترکیب معدنی یا نمک بی رنگ (سفید رنگ) و بدون بو است. که در آب بسیار محلول می باشد. این ماده یک اکسید کننده قوی است. که به عنوان یک ماده تمیز کننده و سفید کننده مورد است.فاده قرار می گیرد. سنتز آمونیوم پرسولفات همچون سایر پراکسید سولفات ها و طی فرایند الکترولیتی انجام می پذیرد. هایپر صنعت فامکو تامین کننده این ماده از معتبرترین تولید کننده پرسولفات آمونیوم و نماینده فروش انواع پرسولفات آمونیوم وارداتی از جمله آمونیوم پرسولفات مرک، آمونیوم پرسولفات چین و آمونیوم پرسولفات ترکیه می باشد. برای دریافت مشاوره جهت خرید آمونیوم پرسولفات با خلوص درصد و همچنین اطلاع از دیتاشیت و بروزترین قیمت آمونیوم پرسولفات صنعتی می توانید با کارشناسان بخش فروش مواد شیمیایی هایپر صنعت فامکو تماس حاصل فرمایید.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد