اسید استیک در فیروزکوه ( فروش, تولید و ساخت )

Acetic acid-1
Acetic acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از طرفی این منطقه به ناحیه گرم کویری گرمسار و از طرفی دیگر به ناحیه سرد البرز جنوبی می‌رسد. در این ناحیه، جانوران وحشی و اهلی بسیاری مانند قوچ، میش، کل، بز، کبک، پلنگ و انواع پرندگان شکاری زندگی می‌کنند که برای ادامه حیات خود به حفاظت جدی نیاز دارند.

بهار و تابستان که فرا می‌رسد، تمام گل‌ها شکوفه می‌دهند و محصولات باغ‌ها به بار می‌نشیند. تمام کوچه‌باغ‌ها از عطر میوه‌های تازه پر می‌شوند و تنها تماشا کردن این طبیعت سحرآمیز، هوش از سرتان می‌برد. با همه این‌ها، فیروزکوه در تمامی فصول زیبا و دوست‌داشتنی است.. پیشنهاد ما این است. که اگر به دنبال طبیعت‌گردی آرام و بی‌دردسر در هوایی خنک و مطبوع هستید،

پرورش آبزیان: در زمینه پرورش آبزیان است.خر پرورش ماهی با تولید ۸ تن در سال بیش از ۵٪ تولید ماهیان سردابی است.ان را به خود اختصاص می‌دهد. ضمناً ایجاد اولین مجتمع شیلاتی کشور در این شهرستان در زمینی به وسعت هکتار توسط اداره کل شیلات است.ان در دست مطالعه‌است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد. مجتمع مذکور در مزرعه پرورش ماهی قزل آلا به صورت مداربسته با تولید سالانه تن و اشتغال زایی حدود نفر، در کاهش میزان بیکاری در شهرستان تأثیر قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت. شایان ذکر است. دمای مناسب آب در شهرستان فیروزکوه ( درجه سانتیگراد) مناسبترین دما برای پرورش آبزیان است..


این اسید، اسیدی شدیدا خورنده است.، در نتیجه باید با احتیاط با آن کار کرد، زیرا باعث آسیب به چشم، سوختگی، سوزش اعضایی که دارای مایعات مخاطی هستند و است.نشاق آن سبب آسیب به ریه ها می‌ شود. هنگام است.فاده از اتانوییک اسید باید از روپوش آزمایشگاهی، عینک ایمنی و دستکش ‌های مقاوم از جنس پلاستیک نیتریل است.فاده کرد. اسید است.یک غلیظ در شرایط آزمایشگاهی به سختی مشتعل می ‌شود. با بالا رفتن دما از مرز درجه سانتی ‌گراد، ریسک تبدیل شدن آن به یک ماده منفجره در مجاورت هوا افزایش می‌ یابد.

قبل از تجاری سازی فرایند مونسانتو، بیشتر است.یک اسید با اکسیداسیون است.الدهید تولید می شد. این دومین و مهمترین روش تولید است.، اگرچه معمولا با کربونیلاسیون متانول رقابت ندارد. است.الدهید با هیدراتاسیون است.یلن قابل تولید است.. این فناوری اغلب در اوایل دهه کاربردی بود. اجزای نفتای سبک به آسانی توسط اکسیژن یا حتی هوا اکسیده می شوند تا پراکسیدها را تولید کنند، که با است.فاده از معادله شیمیایی، تولید آن در زیر نشان داده شده است..

تولید بسیاری از بسیاری از ترکیبات شیمیایی، اسید است.یک به عنوان یک واکنشگر شیمیایی به کار می‌آید. مهم‌ترین کاربرد خاص اسید است.یک در تولید است.ات وینیل تکپاره است.، که بلافاصله پس از آن آنیدرید است.یک و است.ر تولید می‌شود. میزان اسید است.یک مورد است.فاده در سرکه به نسبت اندک است..



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در فیروزکوه