تری اکسید آرسنیک در فیروزکوه ( فروش, تولید و ساخت )

Arsenic trioxide-1
Arsenic trioxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



فیروزکوه سه حمام و شش یا هفت باب مسجد، یک تکیه و سه آسیا و سی کاروانسرای بارانداز و پنجاه باب دکان دارد و سکنه آن تقریبا خانوار و هفت طایفه اند: طایفه شیرازی، طایفه کیائیه، طایفه شهرآشوب، طایفه رئیسی، طایفه کاردگر، طایفه فخرآور و طایفه بابتیه که میرزا فضل الله خان و میرزا امان الله، مستوفی این شهر از این طایفه‌اند.

هنگام سر زدن به تمام روستاها و جاذبه‌های طبیعی فیروزکوه و اطراف آن، دیدیم که همواره ردپایی از دیدنی‌های تاریخی در آن‌ها وجود دارند. خوب است. در سفر خود به فیروزکوه، ‌در کنار لذت بردن از طبیعت، چندتا از جاذبه‌های تاریخی را نیز ببینید و بشناسید.

برای رسیدن به دریاچه آهنک با ماشین،‌ ابتدا باید به روستای سیمین دشت بروید و پس از آن، مسیری خاکی را یا باید دقیقه با ماشین و یا ساعت پیاده، طی کنید. ناگهان در میان بیابان، نیزاری کوچک را خواهید دید که دریاچه آهنک در دل آن پنهان شده است..


مقدار گرم از این محصول را به همراه پتاسیم بی کربنات در میلی لیتر از آب جوش حل می‌کنیم. سپس به محلول ساخته شده زمان می‌دهیم تا خنک شود و به دمای حدود درجه‌ی سانتی گراد برسد. سپس حجم کافی‌ای از آب را به محلول فوق می‌افزاییم تا حجم محلول مورد نظر به میلی لیتر برسد. مقدار میلی لیتر از محلول فوق را با میلی لیتر آب رقیق می‌کنیم و با کمک

مقدار گرم از تری اگسید آرسنیک را در ظرف مخصوص حرارت می‌دهیم. تمام آرسنیک تری اکسید موجود باید تبخیر گردد و باقی مانده‌ی قابل اندازه گیری‌ای از خود، بعد از عملیات تبخیر بر جای نگذارد. به دلیل سمی بودن عنصر آرسنیک لازم است. که حرارت دادن آن حتما در زیر هود انجام پذیرد.

فروشگاه ATR-MED، با تشکیل تیمی از نخبگان کشور (عضو بنیاد ملی نخبگان و دارای مقالات علمی متعدد ثبت‌شده در مجلات معتبر) که ارتباط نزدیک علمی با مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی اروپا و آمریکایی را دارد، فعالیت خود را به‌طور تخصصی در زمینه فروش آنلاین جامع محصولات علوم زیستی و خدمات آزمایشگاهی ارائه می دهد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در فیروزکوه