تری اکسید آرسنیک در فیروزکوه ( فروش, تولید و ساخت )

Arsenic trioxide-1
Arsenic trioxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



برج سنگی مزداران در روستایی به همین نام و در کیلومتری فیروزکوه قرار گرفته است.. این برج در نوک صخره‌ای سنگی و در مرتفع‌ترین قسمت روستا ساخته شده است.. همین ویژگی نشان می‌دهد که کاربرد عمده این برج در گذشته، نگهبانی و محافظت از روستا بوده.

چشمه آب معدنی خمده در فاصله ۵ کیلومتری جاده تهران، فیروزکوه و در مسیر رودخانه حبله رود و در نزدیکی روستای خمده واقع شده‌است. فاصله این چشمه تا جاده فیروزکوه – زرین دشت ۵ کیلومتر است.. آب این چشمه برای درمان بیماری‌های مفاصل و است.خوان، بیماری‌های پوستی (جوش- زخم و …) و زردی کاربر دارد. فصل است.فاده از این آب بهار و تابستان است..

یکی دیگر از راه‌های رسیدن به سیمین دشت و دریاچه آهنک، رفتن با قطار است.. جالب است. بدانید که ایستگاه راه آهنی قدیمی در سیمین دشت وجود دارد. با گرفتن بلیط قطار تهران &#; ساری، در طول مسیر از طبیعت سرسبز بیرون لذت برده و در نهایت در ایستگاه خود روستا پیاده شوید.


به‌عنوان‌مثال، آرسنوپیریت ، ناخالصی رایج در سنگ معدن‌های حاوی طلا و مس، با گرم شدن هوا، آرسنیک تری اکسید را آزاد می‌کند. فرآوری چنین مواد معدنی منجر به موارد زیادی از مسمومیت‌ها شده است.. فقط در چین سنگ معدن آرسنیک به‌طور عمدی است.خراج می‌شود. در آزمایشگاه آرسنیک (III) اکسید با هیدرولیز آرسنیک تری کلرید تهیه می‌شود.

مقدار گرم از آرسنیک تری اکسید را در مخلوط میلی لیتر از محلول سدیم هیدروکسید و میلی لیتر آب حل می‌کنیم. سپس دو قطره سرب است.ات به مخلوط ساخته شده می‌افزاییم. در صورت خالص بودن محصول، هیچگونه تغییر رنگی نباید در محلول مشاهده گردد.

تری اکسید آرسنیک یک ترکیب معدنی و از گروه کاتالیست های آرسنیکی با مولکولی کوچک و فعالیت آنتی پلاستیک است.. مکانیسم عملکرد تری اکسید آرسنیک، کاملاً درک نشده است.. تری اکسید آرسنیک، تحت نام تجاری Trisenox به فروش می رسد. به عنوان یک ماده شیمیایی صنعتی با کاربرد در صنعت تولید مواد نگهدارنده چوب، سموم دفع آفات و شیشه است..



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در فیروزکوه