اسید سولفوریک در اسلامشهر ( فروش, تولید و ساخت )

sulfuric acid-1
sulfuric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در فاصله ۵ متری جنوب غرب روستای جعفرآباد جنگل شهرستان اسلامشهر مجموعه ای از سازه های معماری , خدماتی در کنار یکدیگر و به فاصله بسیار نزدیک قرار گرفته اند . شاید کمتر نقطه ای از نظر باستان شناسی یافت شود که چنین ویژگی داشته باشد .

مربوط به دوره اشکانیان است. و در شهرستان اسلام‌شهر، شهرک واوان واقع شده و این اثر در تاریخ آذر با شمارهٔ ثبت ۵۵ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.. اینتپه در کنار «شهرک واوان» قرار دارد. طبق مطالعات انجام شده تپه واوان جزو غار تهران بود و دروازه غار تهران به این تپه منتهی می شد. آنچه در این تپه کشف شده بنایی است. که اتاق منظم دارد. شکل اتاق ها نشان می دهد که این بنا به مردم عادی تعلق نداشته و به احتمال زیاد بنایی نظامی یا دولتی بوده است.. درهای ورودی اتاق های بنا از یک جهت باز می شود. اتاق ها دارای دیوار مشترک هستند و اندازه آنها نیز یکسان است..

در گذشته، اسلام شهر یکی از روستاهای شهر ری بود و نام آن روستای قاسم آباد شاهی بود. در زمان قاچار اسلامشهر بعنوان منزل گاه اردویی همایونی بوده است. و به ان قاسم آباد خالصه گفته میشد. از نظر قدمت، پیداشدن بقایای پایه های پل بر روی رودخانه حصارک پایین، و همچنین آثار باستانی مدفون شده در تپه هایی که در مجاورت آن قرار دارد، نشان از اهمیت تاریخی این منطقه دارد.


اسید سولفوریک به علت خاصیت اسیدی بالایی که دارد، به عنوان نوعی چربی زدا در شوینده ها مورد بهره برداری قرار می گیرد. کاربرد اسید سولفوریک در شوینده ها از آن حیث است. که می تواند چربی و مواد آلوده را در خود حل ساخته و به همین دلیل در شوینده های خانگی شاهد است.فاده از آن هستیم. این ماده قابلیت هیدرولیز بسیار بالایی دارد و به عنوان یک اسید قوی می تواند در از بین بردن لیپیدها، چربی و به ویژه موادی که به سطوح چسبیده و جدا نمی شوند، موثر باشد.

شرکت تماد کالا در زمینه فروش مواد شیمیایی در مقادیر دلخواه فعالیت می کند ، شما می توانید برای اطلاعات دقیق از نحوه فروش با کارشناسان ما تماس بگیرید.  تماد کالا با ارائه خدمات جامع در زمینه فروش اسید سولفوریک صنعتی فعالیت می کند.

سلام جناب دارابی عزیز، بله، اسید سولفوریک یکی از ارزانترین و در دسترس ترین مواد اصلاحی است. که برای اصلاح خاک های شور و قلیایی توصیه می‌شود. در واقع اسید سولفوریک اضافه شده به خاک بلافاصله با آهک&#; های موجود در خاک واکنش نشان داده و خنثی می&#; شود و منجر به رفع شوری خاک می گردد. میزان است.فاده از این ماده بستگی به میزان شوری و املاح خاک دارد. معمولا یک مخزن لیتری با ظرفیت تن مایع مورد است.فاده قرار می گیرد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در اسلامشهر