اسید سیتریک در جنوب تهران ( فروش, تولید و ساخت )

Citric acid-1
Citric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یاخچی آباد که یکی از محله های مشهور منطقه تهران می باشد امروزه بیشتر به دلیل مدرن سازی سریع که در آن آغاز شده است. شناخته می شود. این محله که در جنوب نازی آباد قرار گرفته از شمال به خیابان تولایی و از جنوب به بزرگراه آزادگان ختم می شود و بسیاری از افرادی که در آن زندگی می کنند آذری زبانانی هستند که از شهرهای شمال غربی کشور مهاجرت کرده و در آنجا سکونت گزیده اند. یاخچی در زبان آذری به معنی خوب و یا زیبا می باشد که به فضاهای سبز پیشین قرار گرفته در این منطقه اشاره دارد. از طرفی بسیاری از افراد عنوان می‌کنند اسم اصلی این منطقه یاغچی‌آباد می باشد به معنی منطقه ای که تحت تأثیر کارخانه روغن سازی نام گذاری شده است..

از مهم ترین محله های تهران که در شرق نازی آباد قرار گرفته و به عنوان یکی از مناطقی قلمداد می‌شود که سرعت پیشرفت آن بسیار بیشتر از دیگر محله ها بوده است.. بر اساس داده های شهرسازی تا سال این منطقه بخشی از تهران نبوده و بیشتر به عنوان اراضی کشاورزی و بخشی از روستای علی آباد شناخته می شده است.. این منطقه که در کنار کارخانه چیت سازی و روغن نباتی قو ساخته شده است. برای اسکان کارگران و کارمندان این دو کارخانه راه اندازی شد ولی امروزه کاربرد شهرنشینی متفاوتی را در بر دارد. این منطقه در کنار دو اتوبان رجایی و بعثت قرار گرفته و فرایند ساخت آن از سال آغاز شده است.. امروزه این محله به دلیل بافت سنتی و ساختار مذهبی آن شناخته می شود و در مراسم دینی و به عنوان یکی از مراکز اصلی تلقی می شود.

افسریه از قدیمی ترین و اصلی ترین محله های جنوب تهران می باشد که از غرب به بزرگراه بسیج و از جنوب به شهرک والفجر ختم می شود این منطقه که بیشتر برای نظامی ها طراحی شده است. امروزه تغییر بافت داده و یکی از محله های سنتی و رو به رشد جنوب تهران می باشد. بسیاری از ساختمان های افسریه خانه های ویلایی با قطعات متری می باشد که امروزه به دلیل شهرسازی مدرن تغییر ساختار داده و آپارتمان های جدید جای این خانه های ویلایی را گرفته است..


این ماده دارای سه گروه COOH است. که می تواند با سه مولکول باز واکنش دهد که معمولا به شکل بی آب یا مونوهیدرات (با یک مولکول آب) است.. فرم مونوهیدرات وقتی در دمای درجه سانتی گراد گرم شود به سیتریک اسید بی آب تبدیل می شود و زمانی که تا دمای بالاتر از درجه سانتی گراد گرم شود، با از دست دادن دی اکسید کربن و آب تجزیه می شود. اسیدسیتریک (Citric Acid) مجتمع های سیترات را با کاتیون های فلزی تشکیل می دهد.

از آن جایی که سیتریک اسید، یک اسید غیر سمی بوده و کاربرد های بسیاری در صنایع مختلف دارد، هر روزه میزان تقاضای این اسید آلی نسبت به میزان تولید آن افزایش می یابد و این امری کاملا طبیعی است.. سالانه بیش از  میلیون تن سیتریک اسید در جهان تولید می شود که صنایع غذایی بیشترین سهم از مصرف این اسید بسیار کاربردی را به خود اختصاص داده اند.

اگر تصمیم به خرید اسید سیتریک خشک گرفته اید باید بدانید که شکل ظاهری این ترکیب بی رنگ است.. بدون بو ، خشک و دانه ای ، بدون آب است.. این ترکیب از طریق تبلور آب گرم تولید می شود. ساختار کریستالی اسید سیتریک بی آب از طریق خنک سازی یک محلول گرم مونوهیدرات غلیظ بدست می آید. این شکل از اسید سیتریک در دمای درجه سانتیگراد تشکیل می شود. تراکم فرم بی آب . گرم در سانتی متر مکعب است.. در دمای درجه سانتیگراد ذوب می شود و نقطه جوش این ترکیب درجه سانتیگراد است.. فرمول شیمیایی این ترکیب C H O است. ، در حالی که جرم مولی / گرم در هر مول است..



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در جنوب تهران