اسیدسولفامیک در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش, تولید و ساخت )

Sulfamic acid-1
Sulfamic acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.

دو راه دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد وجود دارد. همچنین میزان فعالیت و راه اندازی خط تولید صنعتی در این شهرک صنعتی بسیار زیاد است.. صنایع پلاستیک سازی، ماشین سازی، سلولزی و صنایع رنگ مهمترین صنایع فعال در شهرک صنعتی شمس آباد هستند.

برخلاف چند نمونه از شهرک‌های صنعتی دیگر در اطراف تهران که فعالیت بسیاری از صنایع در آن متوقف شده‌ است.؛ این شهرک طی چند سال اخیر یکی از مهمترین مراکز برای تولید و گسترش صنعت بوده است.. به طوری که هیچگاه فعالیت در آنجا متوقف نشده است.. به گونه‌ای که امروزه بیش از هزار نفر پرسنل در آنجا مشغول به کار هستند. این شهرک صنعتی، در


سولفامیک اسید (Sulfamic Acid) بی بو، غیر فرار، غیر سمی، خورنده در دوز های بالا با ظاهری شبیه به برف مرطوب است.. این اسید اشتعال پذیر نیست و قابلیت انفجار ندارد. این ماده به شکل محلول یک اسید نسبتاً قوی است. که به راحتی نمک سولفامات را تشکیل می دهد و با نام های دیگری نظیر سولفامیک اسید، آمیدو سولفونیک اسید، آمیدون در آب نیز می تواند وجود داشته باشد. سولفامیک اسید را یک ترکیب واسطه بین

محلول آبی اسید سولفامیک ناپایدار بوده و به آرامی هیدرولیز می شود تا به بی سولفات آمونیوم، که به صورت جامد کریستالی است.، تبدیل می گردد. پس از گرم کردن، سولفامیک اسید با الکل واکنش نشان می دهد. نمک آمونیوم محصول حاصل از این واکنش در حضور کاتالیزور (مانند اوره) می باشد.

اسید سولفامیک در واکنش با کلر آب تشکیل mono-N-chlorosulfamate با فرمول HClNSO را می دهد که خواص ضد میکروبی بالایی دارد. این ماده به عنوان عامل تثبیت کننده کلر هنگام واکنش با هیپوکلریت HOCl  یا NaOCl به آسانی ارگانوکلرآمیدهای پایدار تبدیل می شود که در داروهای تقویت کننده ضد میکروبی، است.خر ها و بویلر ها بسیار موثر است..



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد