اسیدفسفرو در جنوب تهران ( فروش, تولید و ساخت )

phosphorous acid-1
phosphorous acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



جوادیه بر اساس مساحت بیشترین تراکم جمعیت را دارد و ورزشکاران متعددی از جمله فوتبالیست ها و کشتی گیران از این منطقه مسیر شهرت خود را آغاز کرده اند.  جوادیه از سمت جنوب به بزرگراه تندگویان ، سمت غرب به بزرگراه نواب و شمال به محله راه آهن محدود می شود. وجود بوستان ولایت ، فرهنگسرای بهمن و بیمارستان بهارلو در کنار این محله سبب شده از نظر امکانات نسبت به دیگر محله های جنوب شهر وضعیت بهتری داشته و این محله را از شرایط جزیره ای خود خارج کند. مهمترین  خیابان محله جوادیه متری می باشد که در مراسمات مذهبی شور و حال خاصی را به خود میگیرد.

حدود سال از تاسیس این شهرک میگذرد؛این محله نیز مانند بسیاری از محله های جنوب تهران و تهران ، در گذشته به اراضی کشاورزی اختصاص داشته و بعد ها به زمین های مسکونی تغییر کاربری داده است..به همین دلیل پیشه ی اغلب ساکنین آن در گذشته کشاورزی بوده است..

افزایش راه های دسترسی و بهبود شبکه های اتوبانی در جنوب تهران از مهمترین تغییرات پایتخت در چند دهه گذشته بوده است. . شاید بتوان از بزرگراه آزادگان بعنوان بزرگترین و طولانی ترین محور مواصلاتی پایتخت یاد کرد که قسمت اعظمی از آن در جنوب پایتخت قرار گرفته است. و جنوب شرقی تهران را به شمال شرقی آن و ابتدای آزادراه تهران شمال متصل میکند . علاوه بر آن بزرگراه های بسیاری هم برای تردد آسان میان مناطق جنوب تهران ساخته شده که از جمله معروفترین آنها میتوان به بزرگراه های آیت الله سعیدی (جاده ساوه ) ، شهید کاظمی  ، شهید تندگویان ، شهید آوینی ، شهید کریمی ، شهید رجایی ،هاشمی ، نجفی رستگار ، بزرگراه تهران ورامین ، بزرگراه امام رضا (جاده مشهد ) ، بزرگراه امام علی و آزادراه های خلیج فارس (تهران &#; قم ) و آزادراه سردار شهید سلیمانی (تهران ساوه ) اشاره کرد .


اسید فسفرو یک ترکیب مولکولی است. و بین اتم های سازنده آن پیوند کووالانسی از نوع دوقطبی دو قطبی برقرار می باشد. همچنین پیوند هیدروژنی نیز بین این مولکول ها شکل می گیرد. در این مولکول، دو اتم هیدروژن وجود دارد که به اتم اکسیژن متصل هستند و هیدروژن اسیدی محسوب می شوند. پس این ترکیب در محیط آبی به عنوان اسیدی دو پروتونی عمل خواهد کرد. در محیط های غیر آبی نیز می توان از اتم هیدروژن متصل به اتم فسفر هم خصلت اسیدی را دریافت نمود. بنابراین با اینکه سه اتم هیدروژن در ساختار این ماده شیمیایی وجود دارد، اما اسیدی ضعیف به حساب می آید. این اسید و اسید فسفریک، اسید های حاوی فسفر هستند که کاربردهای صنعتی زیادی مانند تولید کود های شیمیایی دارند اما از نظر ساختار مولکولی متفاوت می باشند.

(شیمی من ) در آبان سال محوریت طراحی و برنامه نویسی وبسایت و نرم افزارهای تحت وب به صورت رسمی آغاز به کار کرد . شیمی من بر پایه طراحی سایت های آگهی و نیازمندی بنا کرده است. و سعی کرده است. بهترین و ساده ترین ابزارها را برای هموطنان ایرانی و فارسی زبان تهیه و تولید نماید. .

سپس شيرابه حاصل از راكتور ها به فيلترهای خلا دورانی افقی منتقل شده و در آنجا اسيد فسفريک از ماده جامد (کیک) جدا می شود. كيک به دست آمده گچ (ژيپس) می باشد. اسيد به دست آمده از فيلترها به وسيله تبخير كننده ها یی كه دارای مبدل های حرارتی می باشند تغليظ می شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در جنوب تهران