اسیدفسفریک در جنوب تهران ( فروش, تولید و ساخت )

Phosphoric acid-1
Phosphoric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



عبدل آباد چندین ایستگاه تاکسی و اتوبوس و یک ایستگاه مترو دارد که از طریق آن‌ها، به راحتی می‌توانید به سایر نقاط تهران بروید. این محله تراکم جمعیتی بالای ندارد و بیشتر مساحت آن را بوستان‌ها و بازارهای مختلف تشکیل داده است..

به طور کلی مناطق جنوبی و محله های جنوب تهران نیز مانند سایر مناطقش دارای ویژگی های منحصر به فردی است. که افراد مختلف را برای سیاحت و یا سکونت به خود جلب میکند؛بافت تاریخی و محله های کهن و بافت اجتماعی سنتی و صمیمی محله های جنوب تهران، از جمله ویژگی هایی است. که اقامت در این مناطق را لذت بخش خواهد  کرد.

از مهم ترین محله های تهران که در شرق نازی آباد قرار گرفته و به عنوان یکی از مناطقی قلمداد می‌شود که سرعت پیشرفت آن بسیار بیشتر از دیگر محله ها بوده است.. بر اساس داده های شهرسازی تا سال این منطقه بخشی از تهران نبوده و بیشتر به عنوان اراضی کشاورزی و بخشی از روستای علی آباد شناخته می شده است.. این منطقه که در کنار کارخانه چیت سازی و روغن نباتی قو ساخته شده است. برای اسکان کارگران و کارمندان این دو کارخانه راه اندازی شد ولی امروزه کاربرد شهرنشینی متفاوتی را در بر دارد. این منطقه در کنار دو اتوبان رجایی و بعثت قرار گرفته و فرایند ساخت آن از سال آغاز شده است.. امروزه این محله به دلیل بافت سنتی و ساختار مذهبی آن شناخته می شود و در مراسم دینی و به عنوان یکی از مراکز اصلی تلقی می شود.


این ماده می تواند در تولید سنگ کلیه به خصوص در افرادی که پیش زمینه این بیماری را دارند موثر باشد. است.فاده از این ماده به صورت محصولات خوراکی منجر به آسیب رسیدن به دندان می شود. تماس این ماده با پوست و چشم و است.نشاق بخارات آن باعث آسیب رسیدن به سلامتی می شود. قرار گرفتن در معرض این ماده به مدت های طولانی باعث بروز تحریکات مزمن روی پوست ،چشم و ریه افراد میشود.اسید موجود در نوشابه های گازدار میتواند کلسیم دنادن را در خود حل کند و با کاهش است.حکام دندان که ناشی از بین رفتن کلسیم و مینای آن است. حتی موادی مانند آدامس نیز می توانند باعث نابودی دندان شوند. برای دفع این ماده در کلیه جمع میشوند که مقدمه ی بروز سنگ های کلیوی می شوند.

این ماده در صنعت بزرگ کشاورزی نیز کاربرد دارد، همان‌طور که در بخش‌های قبلی اشاره شد، از مهم‌ترین کاربردهای این اسید، است.فاده از آن در صنعت کشاورزی و در بخش تولید کودهای فسفاتی برای رشد گیاهان است.. علاوه بر این در صنعت اسلحه‌سازی برای جلوگیری از زنگ‌زدگی آهن یا فولاد و در ساخت مدارهای الکتریکی نیز کاربرد دارد. در ادامه لیستی از سایر کاربردهای اسید فسفریک در صنعت ارائه خواهد شد.

فسفریک اسید، یک اسید غیر آلی است.. این ماده غالباً به عنوان یک ماده اسیدی، تقریباً به طور انحصاری در تولید نوشابه های گازدار است.فاده می شود ، اگرچه است.فاده از آن در غذاها به دلیل تأثیرات آن بر سلامتی بحث برانگیز است.. در مقایسه ، این اسید بسیار ارزان است.، دارای طعم ترش ملایم و مشخصی است. که یادآور



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در جنوب تهران