ایزوپروپیل الکل در اسلامشهر ( فروش, تولید و ساخت )

Isopropyl alcohol-1
Isopropyl alcohol-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از ویژگی‌های تاریخی این شهرستان اختلاط فرهنگی و دینی است.؛ از مهم‌ترین مستندات این گفته، وجود قبرستان ارامنه در کمربندی این شهر بوده که قدمتی چند ده ساله داشته و امروزه نیز مراجعین فراوانی دارد. از شمال و جنوب و شرق و غرب کشور، از همه فرهنگ‌ها، گروه‌هایی در این شهرستان سکنی دارند.

مساحت کل این بنا مترمربع می باشد که شامل گنبدخانه ، دو شبستان شمالی و جنوبی در دو در دو طرف گنبد خانه و ایوان ورودی در شرق مجموعه می باشد.از دیگر مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد  دو اتاق مرتبط به ایوان ، آشپزخانه و سرویس بهداشتی از دیگر قسمت‌های این امامزاده محسوب می‌شوند . همچنین در سال ۸ ضریح فلزی جایگزین ضریح چوبی و مشبک قبل شده است..

این امامزاده در نزدیکی روستای حسین آباد واقع شده است. و به اسم امام موسی کاظم نیز شناخته می شود. که در حال حاضر این بنا به صورت سیمانی می‌باشد و در گذشته به صورت کاهگل بوده است. .همچنین ضریح فلزی و سبز رنگ که امروز مشاهده می‌کنید جایگزین ضریح چوبی و مشبک گذشته می باشد.


ایزوپروپانول، به ویژه در محلول های بین تا درصد الکل با تا درصد آب خالص، یک عامل ضد میکروب، باکتری، قارچ و ویروس  است.. هنگامی که غلظت الکل به زیر ٪ کاهش یابد، اثر مطلوب آن برای ضد عفونی کردن به شدت کاهش می یابد. به طور قابل توجهی، غلظت های بالاتر الکل باعث ایجاد خواص ضد باکتری، ویروس کش یا قارچ کش مطلوب تری نمی شوند.

کسانی که این ماده را تهیه میکنند باید بدانند ایزوپروپانول یک ماده ضد باکتری قوی است. به همین علت به عنوان ضد باکتری، ضد عفونی کننده و تمیز کننده زخم های جزئی است.فاده می‌شود اثر این ترکیب بر روی ویروس ها به اندازه باکتری ها نیست اما بازهم می تواند موثر باشد، در تهیه محلول های ضدعفونی کننده دست معمولا ترکیبی از این ماده و اتانول را به کار می برند، تا نهایت اثرگذاری و میکروب کشی حاصل گردد.

خیر IPA خوراکی نمی باشد. نوشیدن مقادیر اندکی از الکل مالشی موجب مسمومیت می شود. با این وجود گاهی اوقات افراد معتاد به الکل ، از این ماده بجای نوشیدنی های الکلی است.فاده می کنند. و برخی افراد به قصد خودکشی اقدام به نوشیدن الکل مالشی می کنند. نوشیدن یا مصرف مقادیر اندکی از این محصول موجب مسمومیت می شود. الکل مالشی سمی تر از اتانول است.. و نوشیدن آن عوارضی همچون خونریزی داخلی و مرگ را در پی دارد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در اسلامشهر