ایزوپروپیل الکل در جنوب تهران ( فروش, تولید و ساخت )

Isopropyl alcohol-1
Isopropyl alcohol-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



منطقه تهران دارای بافت قدیمی و تا حدودی فرسوده است. که در جنوب غربی تهران قرار دارد، سابقه ی شکل گیری و زندگی در این محله را به سال نسبت داده اند، عمده ی جمعیت این مناطق را مهاجرانی که در دهه های تا به این منطقه آمدند تشکیل داده اند.

به واسطه داشتن بافت قدیمی و نیاز به نوسازی در جنوب تهران و نیاز به بازسازی این بافت ، تعداد املاک کلنگی و مالکان مایل به مشارکت و نوسازی ساختمان ها روز به روز افزایش میابد . برای آشنایی با برترین سازندگان جنوب تهران و یافتن خانه های کلنگی در این بخش از تهران به صفحه اصلی سایت مراجعه فرمایید . 

در راستای برابری امکانات رفاهی در جنوب تهران ، خطوط اتوبوس رانی بسیاری برای جابجایی مسافران در سطح محله ها و پایانه های جنوب تهران راه اندازی شده است. . همچنین با پیگیری های مسئولین خدوم شهرداری تهران ، تعداد ایستگاه های متروی  جنوب تهران هم روز به روز درحال افزایش است. . از این رو میتوان کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی در جنوب تهران را مطلوب و قابل قبول خواند . 


ایزوپروپانول به عنوان یک ماده ضد عفونی کننده و الکل مالشی مورد است.فاده می گیرد. الکل ازوپروپیل به هیج وجه مصرف خوراکی ندارد. قرار گرفتن در عرض این ماده باعث آسیب‌های عصبی، کبد، کلیه، عروق قلبی و مغزی می‌شود. بعضی از افراد از این الکل برای مست کردن است.فاده می کنند که منجر به مسمومیت شدید می شود. علایم مسمومیت با ایزوپروپانول شامل درد معده، سرگیجه، مشکل تنفسی و کند شدن تنفس، افت فشار خون، افزایش ضربان قلب، کاهش دمای بدن، تهوع و است.فراغ، لکنت، سوزش و درد در گلو و در موارد شدیدتر کما می باشد. مصرف خوراکی این ماده موجب مسمومیت حاد می شود و لازم است. بلافاصله با فوریت های پزشکی تماس گرفته شود .

این الکل به راحتی از طریق پوست جذب می شود، بنابر این ریختن مقدار زیادی IPA بر روی پوست ممکن است. مسمومیت ایجاد کند. مقادیر کمی IPA بر روی پوست خطرناک نیست. تماس مکرر با پوست می تواند باعث خارش، قرمزی، بثورات پوستی، خشک شدن و ترک خوردن شود. تماس طولانی مدت پوست ممکن است. باعث خوردگی شود.

هیدراتاسیون مستقیم در فشارهای زیاد در حضور کاتالیزورهای اسیدی جامد، پروپن و آب را تحت فشار قرار می دهد. این نوع فرآیند معمولاً به پروپیلن با خلوص بالاتر از ٪ نیاز دارد. از هیدراتاسیون مستقیم بیشتر در اروپا است.فاده می شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در جنوب تهران