باریم کلرید در بهارستان ( فروش, تولید و ساخت )

Barium chloride-1
Barium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بهارستان در کیلومتری جنوب شرق اصفهان و در مسیر جاده اصفهان-شیراز قرار دارد.شهر بهارستان موقعیت بسیار عالی که در کنار جاده اصفهان به شیراز وکنار گذر شرق اصفهان هست وتا سال مترو افتتاح می شود وآب وهوای عالی دارد باآینده درخشان رو به پیشرفت

در سال شمسی مجسمه‌ای معروف به فرشته آزادی در میدان بهارستان نصب شد. این مجسمه با هزینه شخصی سردار اسعد بختیاری برای مجلس خریداری شده بود. مجسمه فرشته آزادی در این طرح در حال کشتن دیو است.بداد در زیر پای خود است. و در دست راست فرشته شمشیر و در دست چپ وی مشعلی از روشنایی قرار داشت. این مجسمه بعد از انقلاب ۵ مدتی با تغییر پوشش باقی بود و سپس از میدان بهارستان برداشته شد.

میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (


باریم کلرید به دلیل سمیت بالا در آزمایشگاه ها به ندرت است.فاده می شود. تماس این ماده با چشم، پوست و غشای مخاطی تحریک آمیز است.. است.نشاق، بلع و حتی تماس این ماده با پوست می تواند کشنده باشد. مسمومیت با این ترکیب به کلیه ها، سیستم قلبی و عروقی و سیستم عصبی مرکزی آسیب وارد می کند. این ماده برای محیط زیست و آبزیان به شدت مضر است..

تولید صنعتی باریم موریات یک فرآیند دو مرحله ای را دنبال می کند. ابتدا سولفات باریم (معمولاً به شکل باریت معدنی) با کربن در دماهای بالا واکنش داده و سولفید باریم و مونوکسید کربن را تشکیل می دهند. سپس، سولفید باریم با اسید هیدروکلریک تصفیه می شود تا BaCl همراه با سولفید هیدروژن تولید شود.

در صنعت نیز از این ماده بیشتر در تصفیه محلول آب نمک در کارخانه های تولید کلر و در ساخت نمک های عملیات حرارتی، ساخت رنگدانه ها و ساخت سایر نمک های باریم است.فاده می کنند. همچنین از این ترکیب در آتش بازی ها برای ایجاد رنگ سبز روشن بهره می برند.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در بهارستان