تری اکسید آرسنیک در بهارستان ( فروش, تولید و ساخت )

Arsenic trioxide-1
Arsenic trioxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بهارستان در کیلومتری جنوب شرق اصفهان و در مسیر جاده اصفهان-شیراز قرار دارد.شهر بهارستان موقعیت بسیار عالی که در کنار جاده اصفهان به شیراز وکنار گذر شرق اصفهان هست وتا سال مترو افتتاح می شود وآب وهوای عالی دارد باآینده درخشان رو به پیشرفت

از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:

میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (


مصارف صنعتی آرسنیک تری اکسید، شامل است.فاده در تولیدمحصولات پیشرو در جنگل ها، تولید شیشه های بی رنگ و الکترونیک است.. تری اکسید به عنوان ترکیب اصلی آرسنیک، پیشرو در تولید عنصر، آلیاژهای آرسنیک و نیمه هادی های آرسنید است.. ترکیبات مبتنی بر آرسنیک سدیم آرسنیت و سدیم کاکودیلات از تری اکسید به دست می آیند.

تری اکسید آرسنیک (Arsenic trioxide) در صنعت شیشه گری جهت رنگ بری و حباب زایی مذاب مورد است.فاده قرار می‌گیرد. مقدار مصرف تری اکسید آرسنیک در این صنعت بستگی به نوع محصول تولیدی و نحوه شارژ کوره دارد ولی اغلب حدود درصد نسبت به سیلیس مصرفی مورد است.فاده قرار می‌گیرد.

شرکت توسعه و تجارت پیشرو اندیش درستکار از سال در زمینه تولید و پخش انواع مواد اولیه شیشه گری فعالیت خود را آغاز نموده است.. این شرکت در زمینه تأمین مواد خام و اولیه جهت کارخانجات شیشه گری مشغول بوده و فعالیت‌های این شرکت با کارخانجاتی همچون بلور کاوه، بلور و شیشه اصفهان، نوری تازه، نفیس شیشه، گمین، کریستال ایران، خاور بلور، شیشه گاز، شیشه مینا، شیشه ایران، شیشه همدان و… می‌باشد. همچنین نمایندگی و پخش محصولات شرکت‌های کاوه و آذر سهند و اردکان در زمینه شیشه‌های جام، رفلکس، آیینه و رنگی می‌باشد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در بهارستان