تری اکسید آرسنیک در بهارستان ( فروش, تولید و ساخت )

Arsenic trioxide-1
Arsenic trioxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در سال شمسی مجسمه‌ای معروف به فرشته آزادی در میدان بهارستان نصب شد. این مجسمه با هزینه شخصی سردار اسعد بختیاری برای مجلس خریداری شده بود. مجسمه فرشته آزادی در این طرح در حال کشتن دیو است.بداد در زیر پای خود است. و در دست راست فرشته شمشیر و در دست چپ وی مشعلی از روشنایی قرار داشت. این مجسمه بعد از انقلاب ۵ مدتی با تغییر پوشش باقی بود و سپس از میدان بهارستان برداشته شد.

تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.

اولین اقدام برای محوطه‌سازی میدان بهارستان در سال‌های بعد از مشروطه با ریاست منطق‌الملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمان‌های پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی به‌صورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبه‌ای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.


از تری اکسید آرسنیک، برای درمان نوعی سرطان که به لوسمی پرومیلوسیتیک حاد (APL) معروف است. است.فاده می شود. این دارو ممکن است. در مواردی که سایر عوامل جوابگو نیستند، مانند اسید رتینوئیک تمام ترانس (ATRA) یا به عنوان بخشی از درمان اولیه موارد تازه تشخیص داده شده، به کار رود.

در انواع کاربردها، از سمیت آرسنیک سوء است.فاده می کنند، از جمله است.فاده از اکسید آن به عنوان نگهدارنده چوب می باشد. آرسنات های مس، که از تری اکسید آرسنیک به دست می آیند، در مقیاس بزرگ به عنوان نگهدارنده چوب در ایالات متحده و مالزی مورد است.فاده قرار می گیرند، اما است.فاده چنین مواد در بسیاری از نقاط جهان ممنوع است..

انسان می تواند در معرض آرسنیسین از چند طریق باشد: مانند مصرف مقادیر اندک موجود در غذا و آب یا تنفس هوای حاوی آرسنیک، تنفس خاک اره یا دود حاصل از سوزاندن از چوب تحت درمان با آرسنیک، زندگی در مناطقی که سطح زیادی از آرسنیک در سنگ دارند. در مشاغلی که در تماس با آرسنیک هستند که شامل تولید یا است.فاده از آرسنیک است.، مانند ذوب مس یا سرب، تصفیه چوب یا کاربرد سموم دفع آفات. تری اکسید آرسنیک به آسانی توسط دستگاه گوارش جذب می شود. اثرات سمی نیز پس از است.نشاق گرد و غبار یا دودها و پس از تماس با پوست به خوبی شناخته شده است.. اولین علائم مسمومیت حاد آرسنیک در اثر مصرف هضم، مشکلات گوارشی است.: است.فراغ، دردهای شکمی و اسهال که اغلب با خونریزی همراه است..



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در بهارستان