دی آمونیوم فسفات در جنوب تهران ( فروش, تولید و ساخت )

Diammonium phosphate-1
Diammonium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از مهم ترین محله های تهران که در شرق نازی آباد قرار گرفته و به عنوان یکی از مناطقی قلمداد می‌شود که سرعت پیشرفت آن بسیار بیشتر از دیگر محله ها بوده است.. بر اساس داده های شهرسازی تا سال این منطقه بخشی از تهران نبوده و بیشتر به عنوان اراضی کشاورزی و بخشی از روستای علی آباد شناخته می شده است.. این منطقه که در کنار کارخانه چیت سازی و روغن نباتی قو ساخته شده است. برای اسکان کارگران و کارمندان این دو کارخانه راه اندازی شد ولی امروزه کاربرد شهرنشینی متفاوتی را در بر دارد. این منطقه در کنار دو اتوبان رجایی و بعثت قرار گرفته و فرایند ساخت آن از سال آغاز شده است.. امروزه این محله به دلیل بافت سنتی و ساختار مذهبی آن شناخته می شود و در مراسم دینی و به عنوان یکی از مراکز اصلی تلقی می شود.

افسریه از قدیمی ترین و اصلی ترین محله های جنوب تهران می باشد که از غرب به بزرگراه بسیج و از جنوب به شهرک والفجر ختم می شود این منطقه که بیشتر برای نظامی ها طراحی شده است. امروزه تغییر بافت داده و یکی از محله های سنتی و رو به رشد جنوب تهران می باشد. بسیاری از ساختمان های افسریه خانه های ویلایی با قطعات متری می باشد که امروزه به دلیل شهرسازی مدرن تغییر ساختار داده و آپارتمان های جدید جای این خانه های ویلایی را گرفته است..

یکی از محله های جنوبی تهران که در منطقه قرار گرفته و از سال تاسیس شده ولی پیش از این بیشتر به عنوان نهم آبان شناخته می شده است.. علت نام گذاری این محله به عنوان آبان تولد فرزند محمد رضا پهلوی بوده ولی این محله پس از روز دانشجو نامگذاری شده است.. بسیاری از افراد این محله را به عنوان اولین بخشی از تهران قلمداد می کنند که قابلیت است.فاده از گاز طبیعی را برای ساکنین فراهم آورد.


نوع کودی این ماده در فصل های پاییز و بهار مورد است.فاده قرار می گیرد.کودی مناسب برای غلات زمستانی به حساب می آید و به دلیل دو عنصر ضروری نیتروژن و فسفر می تواند نقش مهمی در رشد و باروری گیاهان داشته باشد و است.فاده از آن برای اغلب خاک ها مناسب می باشد.

مقدار مصرف این ماده با توجه به نوع محصول متفاوت است..توجه نمایید که این ماده باید در فاصله ی سانتی متری نسبت به دانه به خاک اعمال شود، مگر نه می تواند به دلیل افزایش پی اچ در اطراف آن سبب ایجاد آسیب های شدید به گیاه شود.توجه نمایید که مقدار گوگرد در این ماده بسیار اندک است.(حدود . درصد) و در محصولاتی که نیاز به گوگرد بیشتری دارند مانند کانولا، نمی تواند مفید باشد مگر آنکه با کود های سولفاته ای مانند آمونیوم سولفات مخلوط شود.

محتوای مواد مغذی بالاتر در DAP به کاهش هزینه‌های حمل و نقل و کاربردهای آن کمک می‌کند. DAP در بسیاری از کشورهای جهان تولید می‌شود و یکی از انواع کودهای کشاورزی است. که به طور گسترده در سطح جهان، مبادله می‌شود. به جدول زیر در مورد کودهای آمونیوم نگاه کنید:



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در جنوب تهران