دی آمونیوم فسفات در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش, تولید و ساخت )

Diammonium phosphate-1
Diammonium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرک‌‎​‎‎​ صنعتی بزرگ ولی بی صاحب بی مدیریت همیشه شلوغ مگه میشه شهرک به این بزرگی فقط یک راه ورود داشته باشه همیشه خدا‌‎‌​‌​ ترافیکه جلو شهرک اکثر اوقات پلیس هست خوبه مواقعی که نیست خیلی افتضاح مدیریت داغون شهرک که برای رفاه حال کارکنانش راه های دیگه‌‎​‎‏‏ شهرک باز نمیکنه داخل شهرک جوریه ادم انگار میره افرود عوارض زمین خیلی زیاده ماشاالله

این شهرک صنعتی یکی از مراکزی است. که در زمینه صنایع پلاستیک، رنگ،  فلزی و بسیاری دیگر از زمینه‌ها مشغول به فعالیت است.. هر زمان که تعدادی کارخانه در این شهرک صنعتی متوقف شود، به سرعت سوله‌ها و کارخانه‌ها فروش رفته و جایگزینی جدیدی برای آن‌ها پیدا می‌شود. به همین دلیل هیچ گاه این شهرک صنعتی فعالیت خود را متوقف نخواهد کرد.

صنایع شیمیایی و پلاستیک، سلولزی، دخانی، نساجی و پوشاک، غذایی و آشامیدنی، برق و الکترونیک، فلزی و ماشین‌سازی، کانی غیرفلزی و خدمات از جمله صنایعی هستند که در شهرک صنعتی شمس‌آباد فعالیت می‌کنند. صنایع فلزی و ماشین سازی با قرارداد واگذاری بیشترین سهم را دارند و به ترتیب کانی غیر فلزی قرارداد، شیمیایی و پلاستیک ۸ قرارداد، غذایی و آشامیدنی ۵ قرارداد، خدمات قرارداد، سلولزی قرارداد، نساجی و پوشاک ۸ قرارداد و در آخر برق و الکترونیک با قرارداد به کار خود در این شهرک به فعالیت می‌پردازند.


ترکیب شیمیایی کود فسفات دی آمونیوم -- است.. این اعداد نشان می‌دهد که هر کیسه کود حاوی درصد نیتروژن، درصد فسفر و بدون پتاسیم است.. همچنین برخی از کیسه‌ها ممکن است. تا درصد گوگرد داشته باشند. که مواد مغذی را نیز به خاک اضافه می‌کند. یک ویژگی قابل توجهDAP ، pH قلیایی آن است. که در اطراف گرانول حل شده، ایجاد می شود.

سلام از آنجایی که کود دی آمونیوم فسفات، دارای دو عنصر مهم نیتروژن و فسفر است. می تواند برای گیاه بسیار موثر واقع شود. هر دوی این عناصر بر رشد گیاه تاثیر ویژه ای دارند و به محض کمبود هر یک از آن ها در گیاه ، امکان مرگ ان وجود دارد. این کود عموما در دو فصل پاییز و بهار مورد است.فاده قرار می گیرد. با این حال حتما پیش از است.فاده، آزمایش های خاکشناسی را انجام دهید و سپس از آن است.فاده کنید.

بنابراین، افزایش pH خاک اطراف گرانول‌های DAP یک اثر موقتی است.. این افزایش اولیه در pH خاک در مجاورت کودهای DAP می‌تواند بر واکنش‌های فسفات و مواد آلی خاک تأثیر بگذارد. مقدار مصرف این کود فسفاته برای هر گیاه، متفاوت است.. برای گیاهان باغی یا زراعی، با توجه به کمبود گیاهان به عناصر مغذی و شرایط خاک، می‌توان از کود DAP مایع است.فاده کرد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد