سولفات منیزیم در جنوب تهران ( فروش, تولید و ساخت )

Magnesium sulfate-1
Magnesium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در باور عامه مردم تهران جنوب شهر از قدیم این منطقه به مردانگی و مرام و معرفت شهرت داشته اند. مناطق جنوب شهر تهران در ورزش به خصوص کشتی و فوتبال سرآمد در کشور ایران هستند. در سیاست جمهوری اسلامی ایران بسیاری از مناطق پایین شهر هستند.

به واسطه داشتن بافت قدیمی و نیاز به نوسازی در جنوب تهران و نیاز به بازسازی این بافت ، تعداد املاک کلنگی و مالکان مایل به مشارکت و نوسازی ساختمان ها روز به روز افزایش میابد . برای آشنایی با برترین سازندگان جنوب تهران و یافتن خانه های کلنگی در این بخش از تهران به صفحه اصلی سایت مراجعه فرمایید . 

یکی از قدیمی ترین مناطقی که تا به امروز در دنیا کشف شده است. شهر ری می باشد که بنا به اطلاعات باستان شناسان قدمت آن به ۸ هزار سال پیش از میلاد می رسد. این محله که پیش از آن به عنوان راگا ، رغه، ارشکیه، رام اردشیر، راکس ، راگ، ام‌البلاد، ری شهر، شیخ البلاد و محمدیه شناخته می شده است. امروزه جمعیتی بالغ بر هزار نفر دارد و در حکومت زیاریان و سلجوقیان نیز پایتخت ایران انتخاب شده است.. در کتاب مقدس زرتشتیان اوستا عنوان شده است. که ری سیزدهمین شهر ساخته شده در دنیا می باشد که در آن زمان بزرگترین شهر شناخته شده دنیا بوده است.. امروزه  این ممحله شامل منطقه تهران شده و از نظر بافت اجتماعی ، یک بافت مذهبی و سنتی را در خود جای داده است..


منیزیم سولفات در صنعت پزشکی و دارویی کاربرد بسیار گسترده ای دارد: به عنوان درمانی برای بیماری‏های پوستی مانند آکنه و جوش، ماده ملین، مراقبت از مو، کمک کننده جایگزینی الکترولیت با هایپرمگانیسمی، کاهش است.رس و افزایش آرامش و ضد تشنج، ضد عفونی کننده،  برای معالجه بیماری های قلبی، برای درمان هیپرترمی بدخیم، ورم مفاصل، درد مفاصل، درد عضلانی، جلوگیری از زایمان زودرس، جلوگیری از حملات آسم، به صورت وریدی باعث کاهش مقاومت در مجاری هوایی و تسهیل جریان طبیعی هوا و به علت نقش در ترشح انسولین کمک به دیابتی‌ها بکار می رود .

تقریباً همه اشکال معدنی شناخته شده از نمک MgSO، به فرم ساختاری هیدراته هستند. اپسومیت، ساختار مشابه طبیعی &#;نمک اپسوم&#; است.. مریدانیانیت، MgSO.HO، در سطح دریاچه‌های یخ زده مشاهده شده است. و تصور می‌شود که در مریخ نیز وجود داشته باشد.

عوارض سولفات منیزیم وابسته به دوز است.فاده میباشد، با توجه به تاثیر منیزیم بر اعصاب و قسمت های مختلف بدن، در صورت مصرف دوز بالا، ضعف عضلات اسکلتی، برافروختگی پوست، سردرد و گیجی، شکم درد، اسهال و است.فراغ، کاهش تنفس و کاهش هوشیاری اتفاق می افتد. هنگام گرم کردن نیز در دمای بالا اکسیدهای



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در جنوب تهران