سولفات پتاس در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش, تولید و ساخت )

Potassium sulfate-1
Potassium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بلور نوری تازه ، دكمه صدفی ايران ، هوا فضايی درنا ، كوره هاي صنعتی ايران ، تجهيزات نفت ، فولاد بست ايرانيان ، كارگلاس ، لاستیک سازی عنايت ، بهسازین تهران ، صنايع شير ايران ، پويا خودرو، فولاد فام ، بهار پرديس محمود ، تعاوني سلامت یاران بهار ، پيشگامان نسوج و بافت خاورميانه ، صنايع غذايي ايوب خاورميانه ، بازرگاني نوآوران ميوه خاورميانه ، ونوس شيشه ، نيمه هادي عماد ، جهان كريستال ، لوح زرين نيكان ، سيلون صنايع پوشاک عالی مقام ، پاک برنز ، نماسازان امروز، سان الكترونیک شهير (SONY)، مجموعه سرمايه گذاری عظام…

در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.

یکی از مهمترین سوالاتی که برای کاربران و متقاضیان خرید سوله و کارخانه در شهرک صنعتی شمس آباد به وجود می‌آید، این است. که قیمت این کارخانه‌ها و املاک صنعتی چقدر است.. در واقع قیمت خرید سوله‌ها و کارخانه‌ها به جواز آنها بستگی دارد. نوع کاربری هر کارخانه با کارخانه دیگر متفاوت است.. شما قبل از خرید باید تمامی این عوامل را مورد بررسی قرار دهید.


پتاسیم عنصر نسبتا فراوانی در پوسته زمین است.. و به همین دلیل تولید کود پتاس در اکثر نقاط دنیا قابل انجام است.. گرچه پتاسیم سولفات به ندرت به صورت خالص در طبیعت یافت می شود. اما به طور طبیعی با نمک های حاوی منیزیم، سدیم و کلرید مخلوط می شود. که این مواد معدنی برای پردازش نیاز به پردازش بیشتری دارند.

کود های حاوی نیتروژن و پتاسیم برای رشد اولیه ضروری هستند و همچنین برای رشد اندام های هوایی و سوخ پیاز ضرورت دارند. پتاسیم برای افزایش کیفیت و کمیت سوخ ضروری بوده است.. پتاسیم برای برداشت محصولی با کیفیت اهمیت دارد. برای برداشت تن محصول با کیفیت از هر هکتار زمین زیر کشت در شرایط رطوبت کافی و بافت خاک متوسط تا سنگین میلی گرم بر کیلوگرم مورد نیاز است.. برای بافت سبک این مقدار میلی گرم بر کیلوگرم می باشد.

این ماده شیمیایی به شکل کریستال سفید یا بی رنگ، گرانول یا پودر سفید رنگ است.. دارای مزه شور و تلخ است.. این ماده از واکنش هیدروکسید پتاسیم (KOH) و اسید سولفوریک (HSO) تهیه می شود. از آنجا که این دو اسید و باز قوی هستند، بنابراین سولفات پتاسیم نمکی خنثی است..



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد