سولفات کبالت در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش, تولید و ساخت )

Cobalt sulfate-1
Cobalt sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این شهرک صنعتی یکی از مراکزی است. که در زمینه صنایع پلاستیک، رنگ،  فلزی و بسیاری دیگر از زمینه‌ها مشغول به فعالیت است.. هر زمان که تعدادی کارخانه در این شهرک صنعتی متوقف شود، به سرعت سوله‌ها و کارخانه‌ها فروش رفته و جایگزینی جدیدی برای آن‌ها پیدا می‌شود. به همین دلیل هیچ گاه این شهرک صنعتی فعالیت خود را متوقف نخواهد کرد.

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

این موضوع باعث می‌شود که جذب و است.خدام نیروهای متخصص و فعال توسط مسئولین این شهرک صنعتی بسیار بالا باشد. صنایع بسیار مشهوری در این شهرک مشغول به فعالیت هستند و نیاز به افراد خبره و با تجربه در حیطه کاری خود دارند. به نوعی می‌توان گفت شهرک صنعتی شمس آباد طی چند سال اخیر نقش مهمی در زمینه اشتغال‌زایی برای کارکنان و افراد جامعه داشته است..


سولفات کبالت دارای كاربردهای وسيعي در صنايع مختلف است.. برخی از كاربردهای اين ماده در حمامهای آبکاری، در باتری سازی، در صنایع الکتروشیمیایی، در رنگها و جوهرها، تصفیه آب، به عنوان عامل رنگ، تهیه انواع رنگدانه های صنعتی، جوهرهای سمپاتیک، است.خراج و خالص سازی مواد معدنی، به عنوان مکمل برای کمبود ویتامین B و به عنوان یک افزودنی به خاک و خوراک دام است..

این ماده بیشتر به عنوان یک ترکیب اسیدی بوده و برای خنثی کردن محیط های اسیدی آبی است.فاده می شود. اغلب از نظر خاصیت احیاء کنندگی و اکسید کنندگی یک ترکیب خنثی و بی اثر است.. همچنین سولفات کبالت به عنوان کاتالیزور صنعتی نیز شناخته شده است. و به دلیل کاربردهای فراوانی که دارد در صنعت، با نام های کبالت مونو سولفات، کبالت (ll) سولفات و کبالتوس سولفات نیز شناخته می شود.

کبالت در فرآیند رشد گیاه بسیار مهم است. و به پتانسیل کامل رشد و بلوغ گیاهان کمک می کند. این ماده باعث افزایش میزان مقاومت گیاه در برابر خشکی و بی آبی، و جذب CO می شود. این امر بر رشد کامل و سالم جوانه تاثیر می گذارد. کبالت علاوه بر تاثیری که بر ظاهر بیرونی گیاهان می گذارد، بر بسیاری از واکنش های شیمیایی و بیولوژیکی که گیاه باید انجام دهد نیز اثر گذار است..



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد