متیلن کلراید در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش, تولید و ساخت )

Methylene Chloride-1
Methylene Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرک‌‎​‎‎​ صنعتی بزرگ ولی بی صاحب بی مدیریت همیشه شلوغ مگه میشه شهرک به این بزرگی فقط یک راه ورود داشته باشه همیشه خدا‌‎‌​‌​ ترافیکه جلو شهرک اکثر اوقات پلیس هست خوبه مواقعی که نیست خیلی افتضاح مدیریت داغون شهرک که برای رفاه حال کارکنانش راه های دیگه‌‎​‎‏‏ شهرک باز نمیکنه داخل شهرک جوریه ادم انگار میره افرود عوارض زمین خیلی زیاده ماشاالله

در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.

این شهرک صنعتی یکی از مراکزی است. که در زمینه صنایع پلاستیک، رنگ،  فلزی و بسیاری دیگر از زمینه‌ها مشغول به فعالیت است.. هر زمان که تعدادی کارخانه در این شهرک صنعتی متوقف شود، به سرعت سوله‌ها و کارخانه‌ها فروش رفته و جایگزینی جدیدی برای آن‌ها پیدا می‌شود. به همین دلیل هیچ گاه این شهرک صنعتی فعالیت خود را متوقف نخواهد کرد.


متیل کلراید، یک گاز فشرده یا مایع قابل اشتعال، مخدر، بی رنگ و با بوی کمی شیرین است.. این گاز در آب و الکل کمی محلول است. و به عنوان مبرد است.فاده می شود. دی کلرومتان حامل کاتالیزور و عامل متیلاسیون نیز می باشد. در دمای محیط و فشار اتمسفر متیل کلراید یک گاز قابل اشتعال بی رنگ و سنگین تر از هوا و دارای بوی شیرین بسیار ضعیفی است.. در آب فقط به میزان کمی محلول است. اما در حلال های آلی به خوبی حل می شود. با سرد شدن در دمای - درجه سانتیگراد یا با فشار دادن تقریباً مایع می شود. بار در دمای درجه سانتیگراد، یک مایع شفاف و بی رنگ ایجاد می کند که در شرایط اتاق به سرعت بخار می شود و سردی زیادی ایجاد می کند.

DCM پلاستیک های خاصی را به صورت شیمیایی جوش می دهد. به عنوان مثال، برای آب بندی پوشش کنتورهای الکتریکی است.فاده می شود. غالباً به عنوان جز اصلی چسب های جوشکاری پلاستیک فروخته می شود، همچنین توسط علاقه مندان به ساختمان برای اتصال قطعات پلاستیکی به یکدیگر بسیار است.فاده می شود. معمولاً به آن &#;دی-كلو&#; گفته می شود.

دی کلرومتان حلال ایده ­آلی برای انواع فرآیندهای صنعتی محسوب می­ شود. این ماده در فرآیندهای مختلف و در صنایع بسیاری همچون رنگ ­زدایی، داروسازی، تولید مواد رنگ ­زدا، تمیز کردن فلزات، چسب ها، تولید فوم پلی­ یورتان، تولید رزین پلی­ کربنات و توزیع و فرمولاسیون حلال مورد است.فاده قرار می­ گیرد. منابع طبیعی حلال متیلن، شامل منابع اقیانوسی، ماکرو جلبک ­ها و آتش­فشان­ ها هستند. با ­این­ حال بیشتر دی­ کلرومتان یافته شده در محیط­ زیست نتیجه نشرهای صنعتی است..



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد