نیتریت سدیم در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش, تولید و ساخت )

Sodium nitrite-1
Sodium nitrite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این شهرک صنعتی تقریباً فاصله نزدیکی به شهر تهران دارد. اگر شما بخواهید به صورت عادی و با تاکسی از شهر تهران به سمت این شهرک بروید، حدود ۵ کیلومتر باید بپیمایید که این مسافت برای شما تقریباً برابر با ۵ دقیقه خواهد بود. البته باید گفت این شهرک صنعتی ایستگاه‌های مخصوص به خود را دارد که پرسنل و نیروی کار همه روزه می‌توانند در ایستگاه‌های خط حاضر شوند و به محل کار خود بروند.

در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.

عملیات اجرایی شهرک صنعتی شمس‌آباد در سال با وسعتی بالغ بر سه هزار هکتار به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی ایران و خاورمیانه پایه‌گذاری گردید. در حال حاضر کلیه زمین‌های صنعتی آن با قرار داد منعقده واگذار گردید که در حال حاضر تعداد واحدهای صنعتی فعال در این شهرک بالغ بر واحد صنعتی بوده و وسعت زمین‌های صنعتی به دوبخش با مقدار هکتار آن طرح موجود و ۸ هکتار آن در طرح توسعه است..


نیتریت گاهی اوقات می تواند یک بازدارنده خوردگی “خطرناک” تلقی شود، زیرا غلظت بیش از حد کم (کمتر از ppm) می‌تواند منجر به خوردگی بیشتر از زمانی که نیتریت وجود ندارد، بشود. این امر به این دلیل اتفاق می‌افتد که غلظت nitrite برای ترمیم شکاف‌های فیلم منفعل بر روی سطح فلز خیلی کم است.. در یک واکنش گالوانیک، از دست دادن فلز در آند رخ می‌دهد. از آنجا که نیتریت یک بازدارنده آندی است.، از بین رفتن فلز در این شکاف‌های فیلم متمرکز می‌شود و می‌تواند باعث گود شدن شود.

هرچند که این مواد شیمیایی باعث جلوگیری از رشد باکتری ها می شود، اما می تواند در مقادیر زیاد برای حیوانات و انسان ها سمی باشد. LD در موش های صحرایی میلی گرم در کیلوگرم و LDL انسانی آن میلی گرم در کیلوگرم است.، به این معنی است. که اگر یک فرد کیلوگرمی حدود . گرم از آن مصرف کند باعث مرگ او خواهد شد. همچنین طبق مطالعات انجام شده مصرف این ماده در دراز مدت باعث ایجاد تومور های سرطانی می شود.

از نظر تاریخی از نمک برای حفظ گوشت است.فاده شده است.. فرآورده‌های گوشتی حاوی نمک معمولاً به رنگ قهوه‌ای مایل به خاکستری بود. وقتی این ماده به همراه نمک اضافه شود، گوشت قرمز و سپس صورتی رنگ ایجاد می‌کند که با گوشت‌های فرآوری شده مانند ژامبون، بیکن، هات داگ و بولونیا همراه است..



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد