هیدروکسید پتاس در اسلامشهر ( فروش, تولید و ساخت )

Potassium hydroxide-1
Potassium hydroxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهریاریها : آدرس و مشخصات مدیران تمامی مراکز ( آسایشگاه ها) نگهداری سالمندان در است.ان تهران -مرکز آتیه سبزامید/ نشانی: خ شهید افشاری ـ  میدان بنی هاشم ـ بوستان نهم شرقی یا شهید جعفری ـ نبش تالار ساقدوش  ـ پلاک ۸/ نام مدیر: ملیحه مشهدی رضا خراسانی/ کدپستی:۸/ تلفن:۸۵-۵ -مرکز دادخواه/ نشانی: خواجه عبدالله انصاری […]

در فاصله ۵ متری جنوب غرب روستای جعفرآباد جنگل شهرستان اسلامشهر مجموعه ای از سازه های معماری , خدماتی در کنار یکدیگر و به فاصله بسیار نزدیک قرار گرفته اند . شاید کمتر نقطه ای از نظر باستان شناسی یافت شود که چنین ویژگی داشته باشد .

تپه واوان که  قدمت آن مربوط به دوره اشکانیان میباشد و یکی از جاذبه‌های گردشگری اسلامشهر است. .همچنین یکی ازآثارهای ملی ایران به شمار می آید .این تپه در کنار شهرک واوان واقع شده است. و همه روزه گردشگران زیادی برای این برای دیدن این اثربه این منطقه مراجعه می‌کنند.


در محصولات غذایی از پتاس به عنوان پایدار کننده‌ی غذایی، عامل کنترل‌کننده pH و قوام‌دهنده است.فاده می‌شود. سازمان غذا و داروی ایالات متحده به طور کلی پتاس را در صورتی که به شکلی صحیح مصرف شود، ایمن به حساب می‌آورد. هیدروکسید پتاسیم در شستن  میوه ها در کارخانه ها است.فاده می گردد. این ماده در تولید کردن رنگ کارامل هم  است.فاده می گردد و در عمل تولید کردن نوشابه، تولید شکلات و البته کاکائو لازم است..

پتاسیم هیدروکسید یا پتاس سوزآور یک ترکیب غیرآلی سفیدرنگ با فرمول KOH است. که به شکل های پودر، قرص و پرک وجود دارد. این ماده پیش ماده ی بسیاری از ترکیبات پتاسیم بوده و در مصارف شیمیایی، ساختمانی و صنعتی کاربرد دارد. پتاس سوز آور به شدت جاذب آب بوده و حتی CO را در هوا جذب کرده و به پتاسیم کربنات تبدیل می شود. PH محلول هیدروکسید پتاسیم مولار  . است.. مانند سود سوز اور این ماده نیز یکی از قویترین باز ها محسوب می شود.

این محصول را در جای خشک، خنک و به دور از مجاورت هوا و مکانی با تهویه مناسب نگهداری کنید، زیرا بسیار محرک و خورنده می باشد. شرکت هایپر صنعت فامکو پتاس سوزآور را در بسته بندی های کیسه ای کیلوگرمی خدمت مشتریان گرامی ارائه می دهد. لطفا هنگام حمل و نقل این ماده از بسته بودن درب آن مطمئن شوید.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در اسلامشهر