هیدروکسید پتاس در جنوب تهران ( فروش, تولید و ساخت )

Potassium hydroxide-1
Potassium hydroxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



جواد فرد دانش را کمتر کسی در تهران می شناسد ولی این فرد در سال اراضی ای که در اختیار خود داشت را به محله مسکونی تبدیل کرد و کمک کرد بسیاری از تهرانی‌هایی که صاحب خانه نبودن با هزینه های بسیار پایین اسکان داده شوند. این محله امروزه به عنوان جوادیه شناخته می شود و یکی از مشهورترین محله های تهران می باشد و ریشه های سنتی تهران هنوز در آن مشاهده می‌شود.

حدود سال از تاسیس این شهرک میگذرد؛این محله نیز مانند بسیاری از محله های جنوب تهران و تهران ، در گذشته به اراضی کشاورزی اختصاص داشته و بعد ها به زمین های مسکونی تغییر کاربری داده است..به همین دلیل پیشه ی اغلب ساکنین آن در گذشته کشاورزی بوده است..

افسریه را می توان یکی از امن‌ترین محلات منطقه ۵ دانست. این محله از قدیم الایام دارای چندین پادگان نظامی مختلف بوده و به همین علت افسریه نامیده شده است.، علاوه بر این کلانتری ۵ تهران بزرگ نیز برای تامین امنیت مردم در این محله قرار گرفته است..


جرم مولکولی پتاسیم هیدروکسید ۵. گرم بر مول و چگالی آن . گرم بر سانتی متر مکعب گزارش شده است.. این ماده در دمای درجه سانتی گراد به جوش می آید و در دمای درجه سانتی گراد ذوب می شود. بدیهی‌ست که پتاسیم هیدروکسید در آب و الکل (

یکی از عمده کاربردهای پتاس در صنعت است. که از آن با نام هیدروکسید پتاسیم صنعتی یاد می کنند. این ماده در خنثی سازی خاصیت اسیدی ترکیبات مورد بهره فراوانی قرار می گیرد. پودرهای خاموش کننده آتش که از بخش های جدایی ناپذیر هر محل سکونت، اداره و ... می باشند، به کمک این ماده تهیه می شوند. هم چنین هیدروکسید پتاسیم صنعتی در تولید انواع ضد یخ، رنگ، باتری های قلیایی و ... مورد بهره برداری قرا می گیرد. این موارد مصرف، سبب شده تا هیدروکسید پتاسیم صنعتی جایگاه ویژه ای در بین فروشندگان مواد شیمیایی و از جمله مجموعه دیجی شیمی داشته باشد.

پتاسیم یکی از عناصر بسیار مهم در صنعت کشاورزی می باشد. حضور این ماده برای رشد و پرورش گیاهان و تولیدات کشاورزی بسیار حیاتی بوده. کودهای پتاسیم رده سوم از لحاظ میزان مصرف در بین انواع کودهای کشاورزی را دارند. صنایع تولید کننده کودهای پتاسیم بیش از درصد تولید



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در جنوب تهران