پتاسیم کلراید در اسلامشهر ( فروش, تولید و ساخت )

Potassium Chloride-1
Potassium Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



آستان امامزاده غیبی (علیه السلام) در جنوب غرب شهرستان اسلامشهر می باشد که از شمال به کمربندی الغدیر و از شرق به روستای نظام آباد و از غرب به میدان الغدیر و از جنوب به بزرگراه تهران ـ قم و کانال نواب صفوی محدود می شود. در یک سال گذشته، مغازه هایی در شمال و جنوب بقعه ساخته شده اند، پایگاه بسیج شهید سلیمان زاده شمال شرق بقعه را به خود اختصاص داده، و محوطه ی دور امامزاده را دوره کرده اند (از داخل).

یکی از ویژگی‌های تاریخی این شهرستان اختلاط فرهنگی و دینی است.؛ از مهم‌ترین مستندات این گفته، وجود قبرستان ارامنه در کمربندی این شهر بوده که قدمتی چند ده ساله داشته و امروزه نیز مراجعین فراوانی دارد. از شمال و جنوب و شرق و غرب کشور، از همه فرهنگ‌ها، گروه‌هایی در این شهرستان سکنی دارند.

گروه ورزش شهریاریها : ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا با دو گلی که شنبه شب وارد دروازه بتیس نمود توانست رکورد گلزنی گردمولر در یک سال را پشت سربگذارد. لیونل مسی، ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا یکشنبه شب توانست تا در دیدار تیمش مقابل بتیس در شهر سویا، با به ثمر رساندن دو گل از رکورد […]


هنگامی که اتم پتاسیم(K)، اتم کلر(Cl) در مجاورت یکدیگر قرار می گیرند، در فرآیند ترکیب اتم پتاسیم یک الکترون خود را از دست داده و تبدیل به اتمی با یک بار مثبت می شود. اتم کلر الکترون اتم پتاسیم را گرفته و به اتم با بار منفی تبدیل می شود و نمک KCl را تشکیل می دهد. ساختار شیمیایی این نمک به صورت زیر می باشد.

بیشترین مقدار مصرف پتاسیم کلرید در صنعت کشاورزی می‌باشد و عموما برای تولید کود‌های پتاسه است.فاده می‌گردد. چرا که پتاسیم یکی از عنصر ضروری مورد نیاز گیاهان است. و موجب رشد و تقویت هرچه بیشتر آن‌ها می‌شود. لازم به ذکر است. که برای تولید کودهای پتاسه از ترکیبات دگیری از پتاسیم نظیر

از این ترکیب به علت طعم شوری که دارد به عنوان نمک در غذا است.فاده می شود. این ترکیب به علت طعم ضعیف، تلخ و شور آن معمولا با نمک های دیگر مانند سدیم کلراید ترکیب می شود. برای کاهش میزان تلخی نیز به آن اندکی پروتئین توماتین افزوده می شود. از این ترکیب به عنوان طعم دهنده در لبنیات نیز است.فاده می شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در اسلامشهر