پتاسیم کلراید در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش, تولید و ساخت )

Potassium Chloride-1
Potassium Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.

در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.

برخلاف چند نمونه از شهرک‌های صنعتی دیگر در اطراف تهران که فعالیت بسیاری از صنایع در آن متوقف شده‌ است.؛ این شهرک طی چند سال اخیر یکی از مهمترین مراکز برای تولید و گسترش صنعت بوده است.. به طوری که هیچگاه فعالیت در آنجا متوقف نشده است.. به گونه‌ای که امروزه بیش از هزار نفر پرسنل در آنجا مشغول به کار هستند. این شهرک صنعتی، در


طبق مطالعه از بین . شرکت کننده دانشمندان دریافتند فرادی که رژیم غذایی حاوی پتاسیم داشتند درصد کمتر دچار سکته های مغزی می شوند. در طی همین مطالعه اثبات گردید که رژیم غذایی سرشار از این ماده معدنی با کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلی و عروقی همراه است..

پتاسیم کلرید یک نمک معدنی با فرمول شیمیایی KCl بوده و به صورت پودر یا کریستال سفید رنگ می باشد. این ماده یک نوع نمک هالید فلزی می باشد. پتاسیم کلرید را می توان از مواد مختلفی چون سیلویت، کارنالیت و پتاس است.خراج کرد و از ترکیب دو عنصر کلر و پتاسیم تشکیل می گردد. همچنین کلرید پتاسیم محصول جانبی واکنش تولید اسید نیتریک از نیترات پتاسیم و اسید هیدروکلریک است..

پتاسیم کلراید به شکل بلورهایی بدون رنگ، بدون بو و دارای مزه شور و تلخ می باشد. این ماده محلول در آب، گلیسیرین و اسید فرمیک بوده و نامحلول در الکل و دی اتیل اتر می باشد. کلرید پتاسیم (KCl) یک نوع نمک است که از ترکیب پتاسیم و کلر به وجود می آید . مهم ت...



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد