پلی آلومینیوم کلراید در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش, تولید و ساخت )

Poly Aluminium Chloride-1
Poly Aluminium Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



عملیات اجرایی شهرک صنعتی شمس‌آباد در سال با وسعتی بالغ بر سه هزار هکتار به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی ایران و خاورمیانه پایه‌گذاری گردید. در حال حاضر کلیه زمین‌های صنعتی آن با قرار داد منعقده واگذار گردید که در حال حاضر تعداد واحدهای صنعتی فعال در این شهرک بالغ بر واحد صنعتی بوده و وسعت زمین‌های صنعتی به دوبخش با مقدار هکتار آن طرح موجود و ۸ هکتار آن در طرح توسعه است..

یکی از مهمترین سوالاتی که برای کاربران و متقاضیان خرید سوله و کارخانه در شهرک صنعتی شمس آباد به وجود می‌آید، این است. که قیمت این کارخانه‌ها و املاک صنعتی چقدر است.. در واقع قیمت خرید سوله‌ها و کارخانه‌ها به جواز آنها بستگی دارد. نوع کاربری هر کارخانه با کارخانه دیگر متفاوت است.. شما قبل از خرید باید تمامی این عوامل را مورد بررسی قرار دهید.

این شهرک صنعتی یکی از مراکزی است. که در زمینه صنایع پلاستیک، رنگ،  فلزی و بسیاری دیگر از زمینه‌ها مشغول به فعالیت است.. هر زمان که تعدادی کارخانه در این شهرک صنعتی متوقف شود، به سرعت سوله‌ها و کارخانه‌ها فروش رفته و جایگزینی جدیدی برای آن‌ها پیدا می‌شود. به همین دلیل هیچ گاه این شهرک صنعتی فعالیت خود را متوقف نخواهد کرد.


با در نظر گرفتن ساختار پلی آلومینیوم کلراید فلاک یا لخته های حاصل از این محصول، در می یابیم که این فلاک ها دارای پایداری بیشتری با ناخالصی های معلق در آب هستند. اصولا فلاک های بزرگتر باعث حجم کمتر رسوب می شوند. همچنین، به علت بهبود در فرآیند فلوکولاسیون یا لخته سازی، مقدار آلومینیوم باقیمانده در آب تصفیه شده، خیلی ناچیز است.. لازم است. بدانید که است.فاده از پک، تولید آلودگی کمتری دارد.

پک نسبت به سایر منعقد کننده ها، درصد خلوص بالاتر، وزن مولکولی بالاتر و خاصیت منعقدکنندگی بیشتری دارد. این محصول با درصد خلوص های %، % و % به بازار عرضه می گردد. بخش آلومینیومی موجود در مولکول پک دارای ساختمان الیگومری Oligomer است.، که علت کاهش pH می باشد. این خاصیت باعث کاهش هزینه های خنثی سازی بعد از فرآیند انعقاد می شود. از پلی آلومینویم کلراید (PAC) به منظور حذف کدورت آب و پساب و بهبود کیفیت آب است.فاده می شود. این ماده محدودیت دمایی ندارد یعنی در هر دمایی قابل مصرف است..

پک تحت عنوان یک منعقد کننده برای لخته سازی و رفع کدورت یا کم کردن TDS آب یا پساب عملیات ناپایدارسازی را روی کلوئیدها انجام می دهد که این کار از طریق جذب روی سطح ذرات کلوئیدی و ایجاد پل، اتصالی بین ذره- پلیمر- ذره، انجام می‌دهد. در واقع پک از طریق تولید یون های هیدروکسیل و پلیمرهای آنیونی چندظرفیتی، باعث تشکیل فلاک ها و ماکرو مولکول های غیرآلی الکتریکی بزرگ که همان لخته ها هستند، در آب می گردد. این مکانیزم سرعت ناپایدارسازی ذره‌ای و در واقع سرعت ته نشینی کلوئیدها را افزایش می دهد، در نتیجه رشد جداسازی و ته نشینی بهتر و سریع تر رخ می دهد. محدوده کارایی این محصول در pH بین الی می باشد. مصرف پک باعث کاهش ناخالصی های آلی آب می گردد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد