کربنات منیزیم در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش, تولید و ساخت )

Magnesium carbonate-1
Magnesium carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بلور نوري تازه ، دكمه صدفي ايران ، هوا فضايي درنا ، كوره هاي صنعتي ايران ، تجهيزات نفت ، فولاد بست ايرانيان ، كارگلاس ، لاستيك سازي عنايت ، بهسازين تهران ، صنايع شير ايران ، پويا خودرو، فولاد فام ، بهار پرديس محمود ، تعاوني سلامت ياران بهار ،  پيشگامان نسوج و بافت خاورميانه ،  صنايع غذايي ايوب خاورميانه ، بازرگاني نوآوران ميوه خاورميانه ، ونوس شيشه ، نيمه هادي عماد ، جهان كريستال ، لوح زرين نيكان ، سيلون صنايع پوشاك عالي مقام ، پاك برنز ،  نماسازان امروز، سان الكترونيك شهير (SONY)، مجموعه سرمايه گذاري عظام&#;

پايگاه تحليلي _ خبري شجرنيوز ضمن پايبندي به اصول و ارزش هاي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي و رعايت اصول و اخلاق حرفه اي در رسانه ها با هدف ارتقاء سطح آگاهي هاي علمي، فرهنگي، ديني، سياسي، اجتماعي و اقتصادي تلاش مي كند با اشاعه فرهنگ نشر صحيح اخبار روز نسبت به ايجاد درختي تنومند و به ثمر رسيده در راستاي پيشرفت و توسعه كشور گام برداشته و در جهت حفظ و تقويت وحدت ملي و تبيين منافع و مصالح ملي و صيانت از آن تلاش كند.

در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.


پودر کربنات منیزیم یک ماده طبیعی است. که با داشتن خاصیت ضدعفونی کنندگی، است.فاده آسان و از بین بردن رطوبت و عرق بدن به عنوان یک ماده محبوب در بین مصرف کنندگان شناخته می شود. زیرا به راحتی با شستن به وسیله آب و صابون نیز کاملا از بین می رود. مهمترین کاربرد این ماده معدنی برای تولید اکسید منیزیم است. که این عمل از طریق حرارت دادن در دمای بالا انجام می گیرد. همچنین برای ساخت کامپوزیت های ضد آتش و خاموش کننده آتش و کف سازه ها است.فاده می شود. انواع هیدراته آن نیز اغلب برای تولید آجرهای نسوز به کار برده می شود.

کربنات منیزیم به عنوان آنتی اسید مورد است.فاده قرار می گیرد و باعث خنثی سازی یا کاهش اسید معده می شود. این ماده به تسکین علائم اسیدیته بیش از حد معده در بیماران مبتلا به سوء هاضمه، سوزش سردل یا اختلال ریفلاکس معده کمک می کند.

روش های صنعتی که برای تولید کربنات منیزیم با خلوص بالا است.فاده می شوند، این ماده را از طریق منیزیم بی کربنات تهیه می کنند. در این روش منیزیم بی کربنات از ترکیب منیزیم هیدروکسید و دی اکسید کربن در فشار بالا و دمای میانه تهیه می شود. در ادامه منیزیم بی کربنات با است.فاده از خلا خشک میشود که باعث میشود کربن دی اکسید و آب از دست بدهد. این واکنش به صورت زیر است.:



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد