کربنات پتاسیم در اسلامشهر ( فروش, تولید و ساخت )

Potassium carbonate-1
Potassium carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از ویژگی‌های تاریخی این شهرستان اختلاط فرهنگی و دینی است.، از مهم‌ترین مستندات این گفته وجود قبرستان ارامنه در شهرستان در کمربندی شهر است. که قدمتی چند ده ساله داشته و امروز نیز مراجعین فراوانی دارد، از شمال و جنوب و شرق و غرب کشور، از همه فرهنگ‌ها، گروه‌هایی در این شهرستان سکنی دارند.

سافت اینجا اولین دایرکتوری جامع صنعت انفورماتیک ایران است. که با هدف معرفی همه ارکان و ابعاد انفورماتیک ایران شامل محصولات و خدمات نرم افزاری و سخت افزاری، رزومه شرکت های فعال این حوزه و معرفی کارفرمایان شاخص راه اندازی شده است..

:حاجی فیروزها، در دوران گذشته، شغل مناسب خود را داشتند و هیچ ربطی به تکدی گری نداشت اما با گذر زمان و شرایط وخیم اقتصادی، افرادی که به تکدی گری مشغول هستند، در روزهای پایانی سال، لباس حاجی فیروز بر تن می کنند تا بتوانند از مردم پول بگیرند&#;.


پتاسیم کربنات در صورت برخورد با پوست باعث تحریک شده و می تواند باعث آسیب شدید چشم شود. اشتنشاق غبار و اسپری این ماده می تواند باعث ایجاد مشکلات شدید در سیستم تنفسی شود ( میزان آسیب بستگی به شدت تماس دارد). بلع کربنات پتاسیم می تواند باعث تخریب غشای مخازی دهان ، گلو ، مری و معده شود . هنوز در مورد این ماده گزارشاتی مبنی بر اثرات مزمن و یا ایجاد سرطان ارائه نشده است.. پتاسیم کربنات می تواند باعث تغییر pH آب های سطحی و ایجاد تغییر در زندگی آبزیان شود.

پتاسیم کربنات طعم نمکی دارد ، که در آب محلول است. و در حلال های آلی مثل اتانول واتر و است.ون حل نمی شود. فشار بخار آن بسیار پایین است. و نقطه ذوب آن را نمی توان تعیین کرد .پتاسیم کربنات در دمای بالا تجزیه می شود، و می تواند رطوبت هوا را جذب کند به همین دلیل این ماده ظاهری خیس و آبکی دارد. فرایند حل شدن این ماده در آب فرایندی گرمازا است.. زمانیکه در آب حل می شود به اجزاء سازنده اش یعنی کاتیون پتاسیم (

کربنات پتاسیم چیست؟ این ترکیب با فرمول شیمیایی KCO به صورت پودر یا گرانولِ بدون بو و سفید رنگ است. و طعم نمکی دارد. نام های دیگر این ماده عبارتند از Potash ،PotCarb و Pearlash (خاکستر مروارید)، کربنات پتاس (carbonate of potash) و نمک تارتار(salt of tartar). حلالیت آن در آب به میزان g/ ml در دمای درجه سانتی گراد و در دمای درجه به میزان g/ ml است.. در الکل و



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در اسلامشهر