کلسیم کلرید در اسلامشهر ( فروش, تولید و ساخت )

Calcium chloride-1
Calcium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مربوط به دوره اشکانیان است. و در شهرستان اسلام‌شهر، شهرک واوان واقع شده و این اثر در تاریخ آذر با شمارهٔ ثبت ۵۵ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.. اینتپه در کنار «شهرک واوان» قرار دارد. طبق مطالعات انجام شده تپه واوان جزو غار تهران بود و دروازه غار تهران به این تپه منتهی می شد. آنچه در این تپه کشف شده بنایی است. که اتاق منظم دارد. شکل اتاق ها نشان می دهد که این بنا به مردم عادی تعلق نداشته و به احتمال زیاد بنایی نظامی یا دولتی بوده است.. درهای ورودی اتاق های بنا از یک جهت باز می شود. اتاق ها دارای دیوار مشترک هستند و اندازه آنها نیز یکسان است..

تاکنون اثر تاریخی و باستانی شهرستان اسلامشهر در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.. این منطقه به دلیل مرغوبیت و حاصلخیزی زمین‌های مستعد کشاورزی، وجود رودخانه‌های پرآب و رشته قنات‌های جاری آن و همچنین نزدیکی آن به تهران از دیرباز مورد توجه بوده‌است. محوطه باستانی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری‌های غیرمجاز آسیب دیده‌است، دارای کهن‌ترین دوره تاریخی است. که دیرینگی آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد.

  تپه مافین آباد مربوط به هزاره ۵ و قبل از میلاد است. و در اسلامشهر، در حاشیه روستای مافین آباد اسلامشهر  ، جنوب شهرک قائمیه واقع شده و این اثر در تاریخ اسفند با شمارهٔ ثبت ۵ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.. حفاریهای علمی و باستان شناسی انجام شده طی سالهای قبل از وجود آثاری مربوط به دوره پیش از تاریخ خبر می دهد . هرچند که آثار دوره اسلامی نیز در سطوح تپه مشاهده شده که به اهمیت این منطقه از نظر باستان شناسی اشاره دارد . سفالینه های به دست آمده به همراه دیگر آثار و اشیاع تاریخی این تپه را در شمار تپه های ارزشمند پیش از تاریخی ( هزاره چهارم و پنجم پیش از میلاد) قرار داده است. .


برای جلوگیری از تورم شیل از مهارکننده‌های شیل است.فاده می‌شود و به عنوان یک سیال تکمیل کننده، پوشش چاه را آب‌بندی می‌کند و گل حفاری را جابجا می‌نماید. به طور خلاصه کلرید کلسیم در چاه‌های نفتی برای بهبود کارایی و عملکرد است.خراج نفت است.فاده می‌گردد.

کلسیم کلرید یک ترکیب معدنی است. که به صورت های محلول درصد، کریستال ۸-۵ درصد و یا گرانول - درصد به بازار عرضه می شود. این ماده کاربردهای وسیعی در انواع صنایع دارد، برای یخ زدایی جاده ها، کنترل گرد و غبار، تبرید آب نمک، رطوبت زدایی، تنظیم زمان کاهش بتن،  در صنعت نفت  و همینطور در است.خراج روغن و فرآوری مواد غذایی مورد است.فاده قرار می گیرد.

در هنگام خرید کلرید کلسیم شاید متوجه این شوید که این ماده دارای گرید خوراکی و صنعتی می‌باشد، درصد خلوص این ماده در صنایع غذایی بیشتر بوده و این میزان حدود تا درصد می‌باشد ولی در مصارف صنعتی و یخ‌زدایی درجه خلوص پایینتری داشته و این میزان حدود تا درصد می‌باشد. قیمت کلرید کلسیم خوراکی با قیمت کلرید کلسیم صنعتی متفاوت است..



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در اسلامشهر