گلایسین در اسلامشهر ( فروش, تولید و ساخت )

Glycine-1
Glycine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



آستان امامزاده غیبی (علیه السلام) در جنوب غرب شهرستان اسلامشهر می باشد که از شمال به کمربندی الغدیر و از شرق به روستای نظام آباد و از غرب به میدان الغدیر و از جنوب به بزرگراه تهران ـ قم و کانال نواب صفوی محدود می شود. در یک سال گذشته، مغازه هایی در شمال و جنوب بقعه ساخته شده اند، پایگاه بسیج شهید سلیمان زاده شمال شرق بقعه را به خود اختصاص داده، و محوطه ی دور امامزاده را دوره کرده اند (از داخل).

شهرستان اسلامشهر با مساحت ۵ کیلومتر یکی از شهرستان‌های است.ان تهران است.. این شهرستان در جنوب غربی است.ان تهران قرار دارد و مرکز آن شهر اسلام‌شهر است.. این شهرستان از شرق و جنوب به ری از غرب به رباط کریم و از شمال غرب به شهریار محدود است. . این شهرستان در سال ۵، ۵۸٬ نفر جمعیت داشت که ٬۸ نفر آن مرد و ٬۸ نفر آن زن می‌باشند.

تصور کنید چه می‌شد اگر سماجت، کنجکاوی و شم کارآگاهی «خانم مارپل» برآمده از ذهن درخشان «آگاتا کریستی» با یک توانایی فوق بشری که بوی ابرقهرمان‌ها را می‌دهد ترکیب شود؟! در سریال اپیزودیک «پوکر فیس» شخصیت چارلی با بازی ناتاشا لیون مصداق بارز چنین ترکیب جذا&#;


مطالعه اخیر در مورد اثرات Glycine به عنوان یک مکمل نشان داده است. که باعث کاهش درجه حرارت بدن می‌شود و در عین حال به افراد کمک می‌کند تا هم زودتر بخوابند و هم زمان بیشتری را در خواب REM بگذرانند. تحقیقات دیگر نشان داده است. که مکمل گلایسین ممکن است. به شما کمک کند تا سریع‌تر به خواب عمیق و آهسته بروید.

معمولا از منابع غذایی، حدود گرم از آن در روز در بدن دریافت می شود که به مقدار بیشتری از آن نیاز است.. این ترکیب برای حفظ سلامت سیستم گوارش و عصب مرکزی لازم است. و با ایجاد آنتی اکسیدان از بروز برخی سرطان ها جلوگیری می کند. درصد بالایی از گلایسین در ماهیچه، پوست و برخی از بافت های مرتبط دیگر وجود دارد. تقریبا یک سوم کلاژن که پوست و بافت مرتبط به آن را محکم نگه می دارد، از از این ترکیب تشکیل شده است..

گلیسین اسید آمینه اصلی در کلاژن، جزء مهم پوست است.. به همین دلیل است. که گاهی اوقات گلیسین را به کرم های پوست اضافه می کنند. مصرف خوراکی گلیسین می تواند سلامت پوست را بهبود بخشد و با افزایش تولید کلاژن، ایجاد چین و چروک را کاهش دهد .



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در اسلامشهر