گلایسین در اسلامشهر ( فروش, تولید و ساخت )

Glycine-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تاکنون اثر تاریخی و باستانی شهرستان اسلامشهر در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.. این منطقه به دلیل مرغوبیت و حاصلخیزی زمین‌های مستعد کشاورزی، وجود رودخانه‌های پرآب و رشته قنات‌های جاری آن و همچنین نزدیکی آن به تهران از دیرباز مورد توجه بوده‌است. محوطه باستانی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری‌های غیرمجاز آسیب دیده‌است، دارای کهن‌ترین دوره تاریخی است. که دیرینگی آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد.

اسلام‌شهر را در آغاز روستاهای چندی تشکیل می‌داد؛ به گونه‌ای که کهن‌ترین قنات، مدرسه، گرمابه همگانی، آتشکده زرتشتیان باستان (در نزدیکی ایرین) و گردشگاه‌های ثروتمندان شهرنشین در روستای ضیاآباد بوده‌است. سالور به‌دلیل نزدیکی به

  تپه مافین آباد مربوط به هزاره ۵ و قبل از میلاد است. و در اسلامشهر، در حاشیه روستای مافین آباد اسلامشهر  ، جنوب شهرک قائمیه واقع شده و این اثر در تاریخ اسفند با شمارهٔ ثبت ۵ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.. حفاریهای علمی و باستان شناسی انجام شده طی سالهای قبل از وجود آثاری مربوط به دوره پیش از تاریخ خبر می دهد . هرچند که آثار دوره اسلامی نیز در سطوح تپه مشاهده شده که به اهمیت این منطقه از نظر باستان شناسی اشاره دارد . سفالینه های به دست آمده به همراه دیگر آثار و اشیاع تاریخی این تپه را در شمار تپه های ارزشمند پیش از تاریخی ( هزاره چهارم و پنجم پیش از میلاد) قرار داده است. .


هیچ گزارشی مبنی بر سمی بودن این ماده مصرفی ارائه نشده، اگرچه برخی افراد گزارش کرده اند که مصرف مکمل های آن موجب درد معده شده است.. افراد با مشکلات کلیه یا کبد بدون مشورت پزشک نباید آن را مصرف کنند. چون مصرف مکمل های آمینواسید موجب تشکیل واحدهای نیتروژن یا آمونیاک در بدن می شود که عملکرد کلیه یا کبد را تضعیف می سازد.

گلایسین چیست؟ یکی از آمینواسیدهای غیرضروری (کوچکترین و ساده ترین آمینواسید) با طعم شیرین است. که از هیدرولیز پروتئین ها بدست می آید و برای تشکیل پروتئین و بافت ماهیچه در بدن انسان و تبدیل گلوکز به انرژی است.فاده می شود و می تواند داخل یا خارج از مولکول پروتئین باشد.

گلایسین (Glycine) ساده ترین و سبک ترین آمینواسید پایدار در تمام سلول های زنده و در بین آمینواسید می باشد. این ترکیب دارای هر دو سر آبگریز و آبدوست است.. گلایسین یکی از امینواسید هایی است. که بدن انسان از آن برای تولید پروتئین است.فاده می کند. همچنین بدن برای رشد و نگهداری بافت ها و سنتز مواد مهمی مانند هورمون ها و آنزیم ها نیز به آن نیاز دارد. گلایسین زیر واحد مرکزی کلیه پورین ها را تشکیل می دهد. این آمینواسید یک انتقال دهنده عصبی مهاری در سیستم عصبی مرکزی به ویژه در نخاع، ساقه مغز و شبکیه است.. گرید صنعتی آن  یک ماده جامد کریستالی بی رنگ و با طعم شیرین مزه است..



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در اسلامشهر