یدات پتاسیم در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش, تولید و ساخت )

Potassium iodine-1
Potassium iodine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این شهرک صنعتی تقریباً فاصله نزدیکی به شهر تهران دارد. اگر شما بخواهید به صورت عادی و با تاکسی از شهر تهران به سمت این شهرک بروید، حدود ۵ کیلومتر باید بپیمایید که این مسافت برای شما تقریباً برابر با ۵ دقیقه خواهد بود. البته باید گفت این شهرک صنعتی ایستگاه‌های مخصوص به خود را دارد که پرسنل و نیروی کار همه روزه می‌توانند در ایستگاه‌های خط حاضر شوند و به محل کار خود بروند.

صنایع شیمیایی و پلاستیک، سلولزی، دخانی، نساجی و پوشاک، غذایی و آشامیدنی، برق و الکترونیک، فلزی و ماشین‌سازی، کانی غیرفلزی و خدمات از جمله صنایعی هستند که در شهرک صنعتی شمس‌آباد فعالیت می‌کنند. صنایع فلزی و ماشین سازی با قرارداد واگذاری بیشترین سهم را دارند و به ترتیب کانی غیر فلزی قرارداد، شیمیایی و پلاستیک ۸ قرارداد، غذایی و آشامیدنی ۵ قرارداد، خدمات قرارداد، سلولزی قرارداد، نساجی و پوشاک ۸ قرارداد و در آخر برق و الکترونیک با قرارداد به کار خود در این شهرک به فعالیت می‌پردازند.

این موضوع باعث می‌شود که جذب و است.خدام نیروهای متخصص و فعال توسط مسئولین این شهرک صنعتی بسیار بالا باشد. صنایع بسیار مشهوری در این شهرک مشغول به فعالیت هستند و نیاز به افراد خبره و با تجربه در حیطه کاری خود دارند. به نوعی می‌توان گفت شهرک صنعتی شمس آباد طی چند سال اخیر نقش مهمی در زمینه اشتغال‌زایی برای کارکنان و افراد جامعه داشته است..


KIO در حوزه پزشکی به عنوان یک عامل دارویی به کاربرده می شود و از این جهت توسط سازمان سلامت جهانی مورد تأیید قرار گرفته است.. افرادی که با بیماری پرکاری تیروئید دست و پنجه نرم می کنند، توسط اشعه ید رادیواکتیو تحت درمان قرار می گیرند که این موضوع باعث می شود تا ید رادیواکتیو ایزوتوپی که برای بدن مضر است.، توسط غده تیروئید جذب شده و مصمویت ایجاد گردد.

پتاسیم یدات که با نماد شیمیایی KIO نمایش داده می شود، یک ترکیب یونی بوده که در صنعت به صورت پودری سفید رنگ تولید می شود. این ترکیب یک عامل اکسید کننده به حساب می آید و همین دلیل نیز در صورت تماس با مواد قابل احتراق یا عوامل احیا کننده، می تواند باعث ایجاد آتش سوزی شود.

واکنش پتاسیم پرمنگنات با پتاسیم یدید برای تهیه پتاسیم یدات صورت می گیرد. در این واکنش ابتدا گرم پتاسیم یدید را با میلی لیتر آب مقطر مخلوط می کنیم. در یک ظرف آزمایش دیگر گرم پرمنگنات پتاسیم را با ۸ میلی لیتر آب مقطر حل می کنیم که یک محلول بنفش رنگ ایجاد می شود. حالا دو محلول را مخلوط می کنیم و آن را صاف می کنیم تا پتاسیم یدات به دست بیاید.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد